כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המשטרה חוקרת

קהל חרדי צפה ולא התערב: חסיד הותקף באגרופים

קטטה על מקום חניה בוויליאמסבורג הפכה לאלימה במיוחד. גבר חסידי נזקק לתפרים לאחר שהוכה קשות בפניו במהלך סכסוך עם קרוב משפחה של נהג עמו התווכח, שטען כי תפס את מקום החניה שלו

קהל חרדי צפה ולא התערב: חסיד הותקף באגרופים
רגע תקיפת החסיד צילום: צילום מסך

חסיד הותקף בוויליאמסבורג בניו יורק במהלך סכסוך עם קרוב משפחה של נהג עמו התווכח, שטען כי תפס את מקום החניה שלהם. בסרטון נראה החסיד נדחף אל שער, ואז מותקף קשות באגרופים בפניו. על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, האירוע התרחש בגלל קטטה על מקום חניה, וכתוצאה מכך המותקף נזקק לתפרים לאחר שנחבט בפניו.

באופן מזעזע, מספר אנשים שצפו בתקרית המטרידה מתרחשת לא עשו דבר כשהאיש התמים הוכה על ידי הצעיר, במקום לעזור, האנשים כולל חרדים, עמדו מסביב וצפו, או גרוע מכך, צילמו את התקרית בווידאו מבלי למנוע את האלימות. התקרית נחקרת על ידי משטרת ניו יורק, אך לא כפשע שנאה, ובניגוד לטענה של מספר מנהיגים מקומיים, לא היו ראיות לכך שהתוקף הוא "אנטישמי אלים".

האירוע התרחש בסביבות השעה 10:15, קרוב המשפחה של הנהג טען שמקום החניה שלהם נלקח על ידי הקורבן כדי להחנות קרוואן. חשוד המשיך לאיים עליו לאחר התקיפה ואמר כי "אני כבר אמצא אותך". החשוד נמלט על אופניים, והוא מבוקש על ידי המשטרה.

תקיפת יהודי אלימות סכסוך אלים וויליאמסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד