כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הזורעים בדמעה ברינה יקצורו

 הקבלן לא נתן סיכוי, וראש הישיבה התעקש על פתיחה

הקבלן שבנה את בית המדרש של ישיבת 'מגדל עוז' בקרית הישיבה בגבעת זאב יחד עם 100 פועלים לא האמינו שיסיימו את הבנייה עד ראש חודש אלול. ראש הישיבה הגר"י אתרוג בטח בקב"ה והזמין את התלמידים לבוא. באורח נס הבנייה הסתיימה וכל השאר היסטוריה

 הקבלן לא נתן סיכוי, וראש הישיבה התעקש על פתיחה
פתיחת זמן אלול במגדל עוז צילום: באדיבות המצלם

ביום ראשון עם תחילת זמן אלול נכנסו ראשוני תלמידי ישיבת "מגדל עוז" לבית המדרש החדש בקרית הישיבה בגבעת זאב.

לאחר עבודה קשה ומאומצת בימים האחרונים של חודש אב כאשר מעל 100 פועלים עבדו באינטנסיביות לסיים את הקמת בית המדרש שיהיה מוכן לאכלס את התלמידים הראשונים שפותחים את הישיבה החדשה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי קבלן הבנייה אמר כי אין סיכוי על פי דרך הטבע שהבנייה תסתיים עד ראש חודש אלול אך ראש הישיבה הגאון רבי יחזקאל אתרוג התעקש ואמר להודיע לתלמידים לבוא ביום ראשון לישיבה והקדוש ברוך הוא ידאג לכל השאר.

ואכן, באורח נס העבודות הסתיימו במהירות שיא מעל לדרך הטבע ומייד כאשר ראשוני הבחורים הגיעו למקום בית המדרש היה מוכן ורבני הישיבה קבעו את המזוזה לפני תפילת מעריב הראשונה ביום ראשון בערב.

ביום שני לקראת הצהריים נכנס ראש הישיבה הגאון רבי יחזקאל אתרוג להיכל הישיבה החדש ונשא שיעור פתיחה בפני התלמידים, בית המדרש כולו היה מלא מפה לפה בריתחא דאורייתא בשילוב יראת ה"אלול" האופפת בימים אלו את היכלי הישיבות. ראש הישיבה ציין בפני התלמידים את הסיעתא דשמיא הניכרת בהקמת המקום תורה החדש הזה בעם ישראל כאשר ניכר כי יד ד' נמצאת בתוך כל שלב ושלב בהקמת הישיבה החדשה.

צפו בגלריה

מגדל עוז זמן אלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד