כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לאחר שיחת מתיחה

פשלה רוסית: חיילים רוסים נהרגו על ידי מוקשים תוצרת רוסיה

חיילים רוסים שהיו בסיור בעיר מריופול הכבושה קיבלו הודעה שחיילי גדוד אזוב האוקראיני נמצאים בקרבת מקום. הם הגיעו לבית בפאתי העיר רק כדי למצוא אותו נטוש. הם התפוצצו על ידי המוקשים שהונחו שם על ידי הרוסים שלא דיווחו על כך לחבריהם

פשלה רוסית: חיילים רוסים נהרגו על ידי מוקשים תוצרת רוסיה
מוקשים בכבישי אוקראינה צילום: צילום מסך

קבוצה של חיילים רוסים התפוצצו על ידי מוקשים שלהם עצמם, לאחר שהגיבו לשיחת מתיחה של אוקראינים שהובילו אותם לבית ממולכד, כך טענו גורמים רשמיים.

החיילים שהיו בסיור בעיר מריופול הכבושה, קיבלו דיווחים לפיהם לוחמי גדוד אזוב האוקראיני מסתתרים בבית בפאתי העיר, כך דווח בטלגרם מלשכת ראש עיריית מריופול.

מהאירוע שהתרחש אתמול עולה, כי לפני כחודשיים מטענים רבי עוצמה הונחו על ידי הרוסים בבית בעיר מריופול, אך הם נשכחו על ידי הרוסים. האוקראינים זיהו את המטענים והכינו מארב לרוסים כשהתקשרו לדווח על כוחות אוקראינים בתוך בית, הרוסים נפלו בפח. הכוחות מיהרו במהירות אל הבית בתקווה למצוא את הלוחמים האוקראינים, שחבריהם הגנו בחירוף נפש על העיר ומפעלי הפלדה שלה לפני חודשיים עד שבסופו של דבר נתפסו על ידי כוחות פוטין.

אבל כשהרוסים הגיעו למקום לא נמצאו שם חיילי אויב, או פרטיזנים פרו-אוקראינים, אלא הם נפלו בפח של קריאה מזויפת. לאחר מכן הם התפוצצו על ידי מוקשים שהחיילים הרוסים הציבו במקום. המטענים נשכחו מהחיילים שהיו שם, אך כאמור האוקראינים זיהו אותם והחליטו להשתמש בהם לטובתם.

לפי לשכת ראש העירייה, חייל אחד נהרג ואחר איבד את רגלו ונשאר בבית חולים בדונייצק לאחר הפיגוע אתמול.

מלחמת אוקראינה רוסיה צבא רוסיה מוקשים מלכודת מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד