י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אין יסוד לדברים"

הנדל תוקף: תקווה חדשה ניהלה מו"מ עם נתניהו

השר הנדל, מאנשי 'תקווה חדשה' עד לאחרונה, טען כי הוא היה זה שסיכל את ההסכם בין 'תקווה חדשה' לנתניהו. עד היום הכחישו סער ואנשי 'תקווה חדשה' כל מו"מ כזה. השר אלקין: "הנדל נואש לאור העובדה שהוא ומפלגתו לא עוברים את אחוז החסימה"

הנדל תוקף: תקווה חדשה ניהלה מו"מ עם נתניהו
יועז הנדל וגדעון סער צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר התקשורת יועז הנדל, אחד מאנשי 'תקווה חדשה' בכנסת האחרונה, טען כי המפלגה אכן קיימה משא ומתן עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והליכוד לפני פיזור הכנסת.

הנדל אמר את הדברים בחוג בית בתל אביב ואמר כי הוא זה שעצר את השיחות. הדברים פורסמו בתוכנית "הבוקר הזה" ב'כאן רשת ב''. עד היום הכחישו גדעון סער ואנשי תקווה חדשה כל משא ומתן שכזה, כך דווח זאב קם. 

הנדל דיבר על הקמפיין שעושים במחנה הממלכתי של בני גנץ וסער נגד המפלגה שלו ושל שקד. הוא אמר: "פרסמו שבדף המסרים של כחול לבן יש אמירה שאיילת שקד תשלים לנתניהו ל-61. בכל ריאיון לחזור על זה ששקד תשלים לביבי ל-61. לא ציינו את השם שלי. אני מניח שיודעים למה, כי זה נשמע לא אמין. אבל אני אומר לכם שזה קצת פחות ממלכתי ממה שחשבתי, המתקפה הזו. קצת מוזר שבמפלגה שיש בה אנשים שרצו להשלים לביבי ל-61 לפני חודש, ועשו כמעט הכול כדי להשלים ואני זה שעצרתי את זה, מאשימים אותנו שאנחנו נשלים לו ל-61".

שר השיכון והבינוי זאב אלקין הכחיש את הדברים בריאיון לאריה גולן בתוכנית ואמר כי הנדל "נואש לאור העובדה שהוא ומפלגתו לא עוברים את אחוז החסימה, לא שופטים אדם בשעת צערו".  

מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה: "אין יסוד לדברים. היחידים שהוכיחו במעשים כי אין בכוונתם לשבת בממשלה עם נתניהו - נמצאים היום במחנה הממלכתי. עכשיו כשגם יועז הנדל מודה ששקד תשלים לנתניהו ממשלת קיצונים צרה בה היא תהיה האצבע ה-61, ברור שרק המחנה הממלכתי יוכל להקים ממשלה רחבה ויציבה".

יועז הנדל זאב אלקין מפלגת תקווה חדשה איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד