כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הכי נמוך שיש

כוכבת הרשת דחתה את ההצעה של אלי אבידר - וזו הסיבה

אבידר, שמחפש שחקנים שירימו את מפלגתו "ישראל חופשית" מהתחתית, הציע לכוכבת הרשת הדר מוכתר להצטרף למפלגתו. האחרונה סירבה ויש גם סיבה

כוכבת הרשת דחתה את ההצעה של אלי אבידר - וזו הסיבה
אלי אבידר צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

יו"ר מפלגת ישראל חופשית, אלי אבידר, פנה בימים האחרונים לכוכבת הרשת הדר מוכתר, שהכריזה על רצונה להתמודד בבחירות הקרובות חרף גילה הצעיר (20), שלא מאפשר להתמודד על מקום בכנסת ישראל. לפי הדיווח של טל שלו בוואלה, כוכבת הרשת דחתה על הסף את הצעתו של אלי אבידר.

לפי הפרסום, אבידר הציע למוכתר לבחון ריצה משותפת בבחירות, אך היא סירבה, בין השאר בגלל הזיהוי שלו כמתנגד לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורצונה לפנות לקהלים צעירים רחבים ככל האפשר, דבר שלא יעלה יפה יחד עם אבידר.

מוכתר אישרה את הפרטים. מטעמו של אבידר נמסר: "לא מתייחסים לשיחות עם מגעים".

מוכתר היא צעירה מעוררת מחלוקת שהחלה בחודשים האחרונים להריץ קמפיין חריג בנוגע ליוקר המחייה בישראל, תוך הבטחה כי בחירתה לכנסת תוביל לשינוי. באחת הפעמים תיעדה מוכתר נסיעה שלה ברכבת בגרמניה תוך שהיא מסבירה על פערי האיכות בין הרכבת שם לישראל. השימוש שלה ברכבת גרמנית כדי להעביר מסר פוליטי, זיכה אותה במקלחת צוננת ברשתות בישראל, שם לא אהבו את החיבור הלא מוצלח בין רכבות בגרמניה ליהודים.

בסוף השבוע פורסם כי השר לשעבר, אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', שהכריז לפני מספר שבועות על מפלגתו החדשה 'ישראל חופשית דמוקרטית' מנהל מגעים לחבירה לרע"מ בראשות מנסור עבאס במטרה להתאחד ולרוץ יחד בבחירות.

לפי הפרסום של מוחמד מג'אדלה, בסקרים פנימיים שהוצגו בפני רע"מ, אבידר, שבסקרים בכלי התקשורת רחוק מאוד מאחוז החסימה, מוסיף למפלגה שני מנדטים, בעיקר מקהלים שלא הצביעו בעבר בחברה הערבית והיהודית.

ברע"מ לא הכחישו את הפרסום על המגעים עם אבידר ואמרו כי אינם פוסלים את האפשרות לרוץ עם אבידר; אך הסבירו כי טרם התקבלה ההחלטה העקרונית האם לצרף מועמד יהודי לרשימה.

 

 

אלי אבידר גוש השמאל ישראל חופשית הדר מוכתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד