כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
טרנד פסול

ביום חתונתו: החתן פונה לבית החולים לאחר שנפצע ע"י אחד המשתתפים

אחד המשתתפים בחתונה רצה לשמח את החתן ופתח בעבורו 'קונפטי' במרחק קצר מהחתן, הצעצוע נפתח היישר לתוך עינו, וכתוצאה מהפגיעה הקשה הופסקו הריקודים והחתן הובהל לבית החולים | לאחר סדרה של בדיקות התברר שבנוסף לשטף דם, סובל החתן גם משריטה בקרנית העין | המורים והמחנכים מזהירים 

 ביום חתונתו: החתן פונה לבית החולים לאחר שנפצע ע"י אחד המשתתפים
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90

רצה לשמחו אך גרם לפציעתו: אמש, (שלישי) במהלך חתונה בעיר ביתר, החליט אחד המשתתפים לשמח את החתן באמצעות פתיחת 'קונפטי', (למי שלא יודע, מדובר במעין צינור שמסובבים, המשגר ענן של ניירות צבעוניים מיועד בעיקר לימי הולדת וכדו') למרבה האבסורד, הצעצוע נפתח היישר לתוך עינו של החתן, כתוצאה מהפגיעה הקשה, הופסקו הריקודים והחתן הובהל לבית החולים.

נ' דוֹדו של החתן חובש בצוות הצלה סיפר על האירוע החמור ל"בחדרי חרדים": ''לפני סיום החתונה, פתח אחד המשתתפים צעצוע קונפטי במרחק קצר מהחתן, המתקן שנפתח בלחץ אויר חזק, העיף שבבים לתוך עינו, בבדיקה ראשונית הבנתי שמדובר בשטף דם פנימי ובגוף זר שיש צורך בבדיקה מעמיקה בבית חולים''.

החתן כאמור הובהל למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, שם עבר סדרה של בדיקות מקיפות אשר בסופו התגלה כי מלבד השט''ד, נגרמה לו שריטה בקרנית העין.

החתן שנפצע

 

היום, בשעות הבוקר המוקדמות, שוחרר החתן לביתו ולכלתו הטרייה - שכאמור, לא תיארו סיום עגום שכזה לחתונתם השמחה.

יש לציין כי רק לפני פחות  משנה, הכתה גלים הידיעה על אירוע קשה עם אופי דומה, אשר התרחש באולמי 'האחוזה' במודיעין כשהחתן איתי חיים בן אהובה ספג פגיעה מוחית קשה כתוצאה מנפילה.

כזכור, המקרה הקשה ארע כאשר חבריו של החתן הניפו אותו באוויר על שולחן. בשלב מסוים נפל החתן, ובעיצומה של החתונה הובהל החתן לבית החולים כאשר הוא נמצא במצב קריטי.

כאמור מאותו אירוע, הבין הציבור את משמעות הסכנה, ואכן, כמעט ולא נצפו מקרים זהים. הגדילו לעשות בעלי תזמורת, שהפסיקו את נגינתם ברגע שחברי החתן בחרו להסתכן ולסכן, וזאת בכדי שמקרים דומים לא יישנו.

"אך לצערינו" מסיים דודו של החתן, "עדיין נותרנו עם כמה מנהגים וטרנדים פסולים שראוי לבער את הנגע, ויפה שעה אחת קודם".

החתן שנפצע

 

חתן פציעה בית חולים ריקודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד