כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אמא מדרום הארץ

הזוכה בלוטו חשפה את השיטה: "הבעתי משאלה לבורא עולם"

"התחלתי להשוות את המספרים שבטופס מול התוצאות, ודי מהר הבנתי שהלוטומט ניחש עבורי שישה מספרים" סיפרה הזוכה המאושרת שזכתה בפרס השני בהגרלת הלוטו על סך 2,250,000 ₪

הזוכה בלוטו חשפה את השיטה: "הבעתי משאלה לבורא עולם"
לוטו אמריקאי צילום: Pixabay

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי (23/8/2022) זוכה יחידה זכתה בפרס השני על סך 2,250,000 ₪. הזוכה הגיעה לבית מפעל בצהריי יום ראשון, קצת פחות משבוע לאחר ההגרלה.

הזוכה, נשואה + 3 מדרום הארץ סיפרה בהתרגשות: "עד לפני מספר הגרלות, גובה הפרס היה גבוה במיוחד, והייתי נוהגת להשתתף בהגרלות אלה. כשהפרס 'נלקח' בתחילת החודש, והבנתי שזאת בוודאות לא אני, השתעשעתי במחשבות שאולי אף אני זכיתי בסכום משמעותי בהגרלה. בדקתי את הטופס אצל הזכיין וגיליתי שזכיתי ב־15 ₪. לקחתי נשימה עמוקה, הבעתי משאלה לבורא עולם, ורכשתי טופס לוטומט חדש, בלי לחשוב יותר מדי".

הכרטיס הזוכה/באדיבות מפעל הפיס 

"לפני הסידורים של בוקר יום שישי, גלשתי להנאתי באינסטגרם ונתקלתי בפרסום שמפעל הפיס מחכים לזוכה בפרס השני שטרם הגיע. נזכרתי שיש לי בתיק טופס שטרם נבדק. התחלתי להשוות את המספרים שבטופס מול התוצאות, ודי מהר הבנתי שהלוטומט ניחש עבורי שישה מספרים. לא הייתי בטוחה בעצמי וקראתי מיד לבעלי שיבדוק. מרוב ההתרגשות של שנינו לא היינו בטוחים בעצמנו ואז בעלי הציע שנוריד את יישומון מפעל הפיס ונסרוק את הטופס. וכך עשינו והבנו סופית שמשאלת ליבי התגשמה", סיפרה בהתרגשות.

את סוף השבוע העבירו זוג הזוכים בשמחה ובהתרגשות רבה. "בקושי הצלחנו לעצום עין", שיתף בן זוגה: "היה לנו מספיק זמן לחשוב עם עצמנו מה נעשה עם כספי הזכייה. קבלנו החלטה מושכלת לא לשתף אף אחד כרגע. לא מדובר בסכום 'משנה חיים', ואנחנו צריכים עוד לשקול את המשך צעדנו. בתחילה חשבנו אולי לשפר דיור, אבל אנחנו לא רוצים לקבל החלטה פזיזה. טוב לנו כרגע איפה שאנחנו נמצאים והזכייה לא תשנה אותנו".

 

 

פרס זכייה זכייה בפיס זכייה בלוטו הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד