כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מגביר איומים

ביידן ללפיד: יש להגיע להסכם בין ישראל ללבנון

השליח האמריקני עמוס הוכשטיין יגיע למסע דיאלוגים באזור וייפגש עם בכירים לבנונים וישראלים כדי לנסות להתקדם להסכם על הגבול הימי תוך כמה שבועות. השגת הסכם בין ישראל ללבנון על פתרון המחלוקת סביב הגבול הימי הינה סוגיה בעדיפות גבוהה עבור ביידן

ביידן ללפיד: יש להגיע להסכם בין ישראל ללבנון
פלאש 90

נשיא ארה"ב העלה את סוגיית הגבול הימי בנוגע לקידוחי גז במהלך שיחתו עם לפיד הערב (רביעי). השליח האמריקני עמוס הוכשטיין יגיע למסע דיאלוגים באזור וייפגש עם בכירים לבנונים וישראלים כדי לנסות להתקדם להסכם, כך דווח ברק רביד באתר 'וואלה'.

על פי הדיווח, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הדגיש היום בשיחתו עם ראש הממשלה יאיר לפיד כי חשוב לסיים את המשא ומתן בין ישראל ללבנון על הגבול הימי בשבועות הקרובים. עוד נמסר מהבית להבן כי הנשיא אמר לראש הממשלה כי הוא מחויב לא לאפשר לעולם לאיראן להשיג נשק גרעיני.

מוקדם יותר היום אמר בכיר בבית הלבן ל'וואלה' כי השגת הסכם בין ישראל ללבנון על פתרון המחלוקת סביב הגבול הימי הינה סוגיה בעדיפות גבוהה עבור ביידן.

ארה"ב, לבנון וישראל משדרות תחושת דחיפות ומדגישות בשבועות האחרונים כי הן רוצות להגיע להסכם בנושא בהקדם האפשרי. באותו זמן מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מגביר את איומיו לפתוח במלחמה אם זכויותיה הכלכליות של לבנון לא יישמרו

גז לבנון נשיא ארצות הברית יאיר לפיד חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד