ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"סודי ביותר"

טראמפ טוען: ה-FBI זרק מסמכים על הרצפה

טראמפ טען שסוכני ה-FBI זרקו מסמכים על רצפת הבית במהלך הפשיטה שלהם. הנשיא לשעבר רמז שהסוכנים 'מעמידים פנים שזה אני' וצילם תמונות לציבור "חשבתם שהם רוצים שזה יישמר בסוד?"

טראמפ טוען: ה-FBI זרק מסמכים על הרצפה
משרדי ה-FBI בארה"ב צילום: Pixabay

דונלד טראמפ טוען שסוכני ה-FBI היו אחראים לזריקת מסמכים מסווגים על רצפת מאר-א-לאגו, ואמר שהסוכנים "מעמידים פנים שזה אני שעשיתי את זה. זה נורא האופן שבו ה-FBI נהגו במהלך הפשיטה על מאר-א-לאגו, זרקו מסמכים באופן אקראי על כל הרצפה, ואז התחילו לצלם אותם לציבור", כך הוא כתב בפוסט ביום רביעי בבוקר.

"חשבתם שהם רוצים שהם יישמרו בסוד?", הגיב טראמפ לתמונות שהציגו ניירות מסומנים "סודי ביותר" - על השטיח של אחוזת פלורידה במהלך החיפוש ב-8 באוגוסט. טראמפ הוסיף עוד שלל פוסטים בגנות סוכן ה-FBI שפרש על רקע על חקירת האנטר ביידן. 

התמונות פורסמו בתיק בן 36 עמודים של בית המשפט, בו אמרו גורמים רשמיים שהם חשפו מזימה לחסום את החקירה. משרד המשפטים האשים את הצוות של הנשיא לשעבר בהסתרת מסמכים מסווגים שחיפשו בעבר.

החיפוש ללא הודעה מוקדמת היה קשור למסמכים של הבית הלבן שחיפש הארכיון הלאומי, כך אמר בנו אריק טראמפ ל"פוקס ניוז" מאוחר יותר באותו הלילה. סוכנים פדרליים פשטו את משרדו של אביו, ובהצהרתו האשים אותם הנשיא לשעבר בפריצה לכספת שלו.

אבל על פי הדיווחים, הבעיות של טראמפ עם הארכיון הלאומי החלו עוד לפני שהוא עזב את תפקידו. אתר פוליטיקו דיווח ב-2018 כי עוזרים של טראמפ נאלצו לעקוב אחר הנשיא דאז כדי לתעד מסמכים שהוא גרס, הרגל שהיה ידוע בו במהלך חייו בראשות ארגון טראמפ.

דונלד טראמפ חוקרי FBI מסמכים מסווגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד