כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
במהלך השינה

בני ברק: ארבעה ילדים שאפו חומר רעיל ופונו לבית החולים

ארבעה ילדים בבני ברק סבלו מקוצר נשימה ושלושה מהם היו בהכרה מעורפלת, לאחר שישנו בחדר עם גנרטור וככה"נ שאפו אדי חומר רעיל. הם קיבלו טיפול רפואי מהיר שכלל מתן חמצן ופונו לבית החולים

בני ברק: ארבעה ילדים שאפו חומר רעיל ופונו לבית החולים
זירת האסון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אסון באמצע הלילה בשכונה החרדית: ארבעה ילדים סבלו מקוצר נשימה ושלושה מהם היו בהכרה מעורפלת, לאחר שישנו בחדר עם גנרטור בשל הפסקת חשמל וככל הנראה שאפו אדי חומר רעיל.

ממד"א נמסר כי בשעה 03:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על 4 ילדים שככה"נ שאפו אדי חומר רעיל במהלך שינה בחדר עם גנרטור, והתעוררו עם קוצר נשימה, בבית ברחוב רבי שמואל וינרב בקרית הרצוג, בבני ברק.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שניידר, 4 ילדים בני 3 עד 13, מהם שלושה במצב בינוני , ואחד במצב קל. לאחר טיפול ראשוני, הם הועברו ע"י צוותי מד"א לבית חולים שמיר אסף הרופא.

הפאראמדיקים של מד"א ישי אביטן ורות רז, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו ברחוב מחוץ לבניין 4 ילדים, הם סבלו מקוצר נשימה ושלושה מהם היו בהכרה מעורפלת, סיפרו לנו שהם ישנו בחדר עם גנרטור וככה"נ שאפו אדי חומר רעיל. הענקנו להם טיפול רפואי מהיר שכלל מתן חמצן ופינינו אותם לבית החולים, כשמצבם של שלושה בינוני עם קוצר נשימה משמעותי, וילד כבן 3 במצב קל".

לפני נתוני ארגון בטרם, בעשור האחרון (2012-2021) נפטרו שמונה ילדים כתוצאה משאיפה של אדי חומר רעיל. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "אנחנו נמצאים ביומה הראשון של שנת הלימודים, אותה אנו רוצים להתחיל בבטחה ובשלום. אני קוראת להורים להיות ערניים ולשים לב להנחיות הבטיחות. מוצרים המכילים גז כמו גנרטורים ואמצעי חימום חייבים לעמוד בתקן ולהיבדק באופן קבוע כדי לוודא שהם בטוחים לשימוש. זה נכון בכל הבית, ובמיוחד בסביבת ילדים, שהם רגישים יותר להרעלות בשל ממדי גופם הקטנים."
מד"א אושפז קרית הרצוג גנרטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד