כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
רצח בני משפחת דוואבשה

בית המשפט העליון דחה את הערעור של עמירם בן אוליאל

בית המשפט העליון דוחה את הערעור של עמירם בן אוליאל, ומותיר על כנו את ההרשעה ברצח בני משפחת דוואבשה. עמירם בן אוליאל הורשע ברצח בני משפחת דוואבשה הפלסטינית בדומא. בן אוליאל טען שהודאתו ברצח נגבתה ממנו בעינויים ולכן יש לפסול אותה

בית המשפט העליון דחה את הערעור של עמירם בן אוליאל
עמירם בן אוליאל צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שופטי העליון השופט יצחק עמית, השופט יוסף אלרון והשופט שאול שוחט, פסקו בערעורו של עמירם בן אוליאל, על הרשעתו ברצח בני משפחת דוואבשה. השופטים דחו את הערעור. עמירם בן אוליאל שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה בדומא טען שהודאתו ברצח נגבתה ממנו בעינויים ולכן יש לפסול אותה.

עמירם בן אוליאל, הורשע ברצח שלושת בני משפחת דוואבשה בכפר הפלסטיני דומא ב-2015. בכך שהצית את בית המשפחה, שבו נהרגו ההורים סעד וריהאם ועלי הפעוט בן שנה וחצי. הוא נדון לשלושה מאסרי עולם ב-2020, וערער בטענה שהודאתו נגבתה באופן לא חוקי.

בן אוליאל הורשע גם בשני ניסיונות רצח, שתי עבירות הצתה ועבירה של קשירת קשר לביצוע פשע ממניע גזעני, אך בית המשפט זיכה אותו מחברות בארגון טרור.

אתר 'הארץ' דווח, כי בערעור שהגישו עורכי דינו, אביגדור פלדמן ויהושע רזניק, נטען כי "חברה המבקשת להגן על חבריה מפני עינויים על ידי חוקרים סימפטיים או מרושעים, חייבת באמצעות בתי המשפט לקבוע חומות ברזל בין עצור ומענה. שער של ברזל האומר כי המענה לא יזכה לטרוף הודאה, לא לאחר 36 שעות ולא לאחר שבוע, כל עוד המעונה נמצא בידו ונתון לחסדיו".

עמירם בן אוליאל משפחת דוואבשה פרשת דומא בית משפט העליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד