כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
זה התפקיד שתדרוש

הדר מוכתר על המגעים עם אלי אבידר: "מונע משנאה לנתניהו"

יו"ר מפלגת "צעירים בוערים" התייחסה לסקר אמש שהעניק לה 1.5% מהקולות: "הכוח של הציבור ושל הרשתות החברתיות" | על היחס של הציבור כלפיהם: "לקח לתקשורת זמן לעכל שאנחנו לא בדיחה, שאנחנו מייצגים ציבור גדול מאוד במדינה" | על השיחה עם אבידר: "הוא מונע משנאה לנתניהו, מה אכפת לי מביבי לא ביבי?"

הדר מוכתר על המגעים עם אלי אבידר: "מונע משנאה לנתניהו"
אלי אבידר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי שבסקר "מדגם" שפורסם אמש (רביעי) בחדשות 12 נמצא כי מפלגת "צעירים בוערים" זוכה ב-1.5% מסך הקולות, יו"ר המפלגה, משפיענית הרשת הדר מוכתר (20) שוחחה היום עם סיון כהן ב-103FM והבהירה כי אין בכוונתה לחבור לאלי אבידר, בגלל שהוא "מונע משנאה לנתניהו. מה אכפת לי ביבי או לא ביבי?", אמרה.

בפתח דבריה התייחסה יו"ר "צעירים בוערים" לסקר שמציג עלייה בכוחה: "זה הכוח של הציבור ושל הרשתות החברתיות, אלו הדברים שעליהם אני בונה. לקח לתקשורת זמן לעכל שאנחנו לא בדיחה, שאנחנו מייצגים ציבור גדול מאוד במדינה. מה שקורה פה זה לא פחות מהיסטוריה. לא הייתה מפלגה במדינת ישראל שעם אפס תקציב הצליחה להגיע לנתון כזה בסקר ראשון. אין לי כלום, כשקנינו רמקול אספנו מגבית מכל החברים". 

על השאלה האם מישהו מממן את מפלגתה, השיבה בנחרצות: "כלום - אף אחד לא נותן לי כסף ואף אחד לא מייעץ לי, אפילו אין לי יועצים. בא לי להגיד משהו? אני מצייצת בטוויטר. אני לא מתייעצת עם אף אחד, לטוב ולרע".

היא אף הצהירה כי מבחינתה, היא מעוניינת לקבל את תפקיד שרת השיכון או "שרה כלכלית אחרת": "אני רוצה כוח כדי לשנות למען הצעירים". לסיום, היא התייחסה לאפשרות כי תחבור לאלי אבידר ומפלגת "ישראל חופשית דמוקרטית": "הוא התקשר בעצמו ואמר לי שהוא רוצה לרוץ ביחד. דיברתי איתו בקושי 10 דקות, אני לא יכולה לחשוב על ריצה משותפת. הוא לא מייצג את העקרונות והאידאולוגיה שלי. הוא מונע משנאה לנתניהו, מה אכפת לי מביבי לא ביבי? לי אין שום בעיה עם אותם הפוליטיקאים. אני רוצה לשתף איתם פעולה כדי לקדם את האידאולוגיה של הצעירים. מה אכפת לי מימין ושמאל? אם זה לא יוקר המחייה - זה לא מעניין". מח"כ אלי אבידר לא נמסרה תגובה.

הדר מוכתר אלי אבידר ישראל חופשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד