כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פתיחת שנה ברגל שמאל

התלמידים הגיעו שיכורים לביה"ס ונשלחו הביתה

תלמידים במועצה האזורית לב השרון הגיעו לבית הספר שיכורים, קיללו, הניפו שלטים מבזים וזרקו בלוני מים על המורים ועל תלמידי השכבות הנמוכות. בהנהלת בית הספר החליטו להחזיר את כל תלמידי השכבה לביתם

אילוסטרציה
אילוסטרציה

תלמידי כיתה י"ב בתיכון "דרור" במועצה האזורית לב השרון הגיעו לבית הספר שיכורים, קיללו, הניפו שלטים מבזים וזרקו בלוני מים על המורים ועל תלמידי השכבות הנמוכות. כך מדווחת ענבר טויזר באתר מאקו.

בהנהלת בית הספר החליטו להחזיר את כל תלמידי השכבה לביתם לאור ההתנהגות הבלתי-הולמת. הורי התלמידים בבית הספר קיבלו הודעה מההנהלה עם דיווח על פרטי המקרה. "הבוקר נפתח בהתרגשות גדולה, אך לצערנו רבים מתלמידי י"ב הגיעו לבית הספר שיכורים לאחר מסיבה שהחלה בלילה, התלמידים קיללו את תלמידי השכבות האחרות וגם את הצוות והכינו שלטים מבזים. התלמידים התבקשו לעזוב את בית הספר כדי לאפשר לשאר השכבות ללמוד בבטחה".

תלמידה בתיכון סיפרה על המקרה ל-N12. "בבוקר של ה-1 בספטמבר כולם מגיעים גמורים והשנה המורים החליטו שנמאס להם והעיפו את כל השכבה הביתה. ילדים קיללו מורים ותלמידים וזרקו בלוני מים. היה נצנצים בכל מקום בבית ספר. כנראה שהפעם זה היה מוגזם יותר מבעבר, היה רעש ובלגן והוחלט להעיף אותנו".

ההנהלה יחד עם הנהגת ההורים שהיו מודעים למסורת שלחו מראש מכתב התרעה ובו ניסו למנוע את האירוע: "אנו מבקשים שתחילת השנה לא תלווה בתופעות שמפרות את הסדר הציבורי: לא לשלטים המבזים שכבות אחרות, לא לתלמידים המגיעים שיכורים ולא לשלטים המבזים שכבות אחרות".

מהמועצה האזורית לב השרון נמסר בתגובה: "שנת הלימודים נפתחה בחגיגיות רבה בכל מוסדות החינוך של המועצה פרט לאירוע בקרית חינוך דרור, שבו תלמידים משכבה י"ב הגיעו לביה"ס בגילופין, הניפו שלטים ועוד. התלמידים התבקשו לחזור לביתם. יתר הכיתות למדו כרגיל".

בית הספר תיכון התנהגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד