כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כרטיס אדום • הורוביץ חשף: חולדאי חנה שלא כחוק

מערכת בחירות בעידן הפייסבוק • ניצן הורוביץ, התמודד על ראשות עיריית תל אביב, פרסם תמונה בה נראה רכבו של יריבו, רון חולדאי, חונה באדום-לבן • ומה השיב חולדאי?

  • ד' תשרי התשע"ד
חולדאי. צילום: פלאש 90
חולדאי. צילום: פלאש 90

מכוניתו של ראש עיריית ת"א רון חולדאי צולמה הבוקר (א') חונה באדום-לבן ברחוב אדם הכהן בעיר. את התמונה האמורה העלה לפייסבוק ח"כ ניצן הורוביץ, שמתמודד מול חולדאי על ראשות העירייה בבחירות הקרובות.

הורוביץ כתב בפייסבוק: "...ראש העיר, שאגב יש לו חניה שמורה בבניין העירייה 300 מטר משם, והנהג שלו, יצאו מהאוטו והלכו לעיסוקיהם, והמכונית נשארה לחנות בבטחה במקום האסור. בבטחה, אני אומר, כי לא, היא לא נגררה משם, וחולדאי גם לא קיבל דוח...לכל אחד אחר זה היה עולה יותר מ-600 שקל: הדוח, הגרירה, המונית לחניון הגרר...

"את התמונה הזו קיבלתי מתושבת שעברה במקום, ראתה את ראש העיר יוצא מהמכונית, התרתחה, וצילמה. דיברתי איתה לפני כמה דקות, וכאילו שמעתי את עצמי ואת המוני התושבים שמתמודדים עם סיוט החנייה בעיר: 'הרי הפקחים שלו לא מחכים רגע לפני שהם נותנים לנו דוח, אי אפשר אפילו לדבר איתם, אבל במכונית שלו לא נגעו. מה שקרה פה זה שיא החוצפה'. בעיני, זה הרבה יותר מחוצפה. זה סמל לאטימות ולזילזול של ראש העיר הזה בתושבים ובחוק שהוא עצמו מופקד עליו".

מעיריית ת"א נמסר בתגובה: "ראש העירייה לא חנה במקום. נהגו של ראש העירייה הוריד אותו במקום ונסע משם".

ממטה חולדאי נמסר: "זוהי תמונה סטאטית שמסלפת את המציאות. הנהג של ראש העירייה הורידו והמשיך בנסיעה. חבל שקמפיין פוליטי כושל מנוהל על גבו של עובד עירייה מסור ושומר חוק. הנהג לא יצא ולא עזב את הרכב ולכן אין דרך אחרת לתאר את הטענה מלבד שקרית".
הורוביץ חולדאי חנה רכב אדום לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד