י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגר"ש עמאר מציג: 'מי שברך' לרפואת הגר"ע יוסף

אלפי בני נוער התכנסו באשדוד לעצרת סליחות, במעמד הראשל"צ הגר"ש עמאר • לאחר הסליחות: הגר"ש ערך 'מי שברך' לרפואת הגר"ע יוסף • וידאו ותמונות

הגר"ש עמאר מציג: 'מי שברך' לרפואת הגר"ע יוסף

כ-1500 בני נוער ותושבי אשדוד השתתפו בעצרת התעוררות ואמירת סליחות מרכזית בעיר, שנערכה ביוזמת המרכז לצעירים 'ילדי שגיא ויעקב', במעמד הראשון לציון הגר"ש עמאר.

בעצרת שהתקיימה באולמי 'אגם על המים' השתתף גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שקיבל את ברכתו של הגרש"מ עמאר לשנה החדשה, וכן רבני בתי כנסת מרחבי העיר. נזכיר כי מועמדותו של הד"ר לסרי לראשות העיר נתמכת על ידי ש"ס.

בתחילת העצרת הגיש יו"ר המרכז לצעירים, הרב אילן גוזל, להגרש"מ עמאר הפתעה מיוחדת - שעון מיוחד עבודת יד כאשר במקום המספרים חרוטים כל שמות ספריו של הראשון לציון.

לאחר דבריו המעוררים של הגרש"מ עמאר כהכנה לקראת ראש השנה ומעלת וסגולת הימים הנוראים, ניגשו ההמונים לאמירת סליחות ברוב עם בהשתתפות הרבנים המקומיים.

עם סיום הסליחות, הגרש"מ עמאר ביקש לקרוא שני פרקי תהילים וערך ברכת מי שבירך לרפואת הגר"ע יוסף, ולאחר מכן בירך את כל המשתתפים הרבים. בסיום העצרת נדחקו מאות המשתתפים כדי לקבל את ברכתו של הראשל"צ לקראת השנה החדשה.





















הגרש עמאר הגרע יוסף מי שברך מרן רפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד