כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
רוע בלתי נתפס

בת 76 נזרקה מרכב, חרדי הציל אותה וכמעט נדרס

בתיעוד נראית אישה מבוגרת נגררת מתוך המונית על ידי הנהג. חרדי שהגיע למקום וניסה לסייע לה, התעמת עם הנהג וכמעט נדרס. צפו בתיעוד

בת 76 נזרקה מרכב, חרדי הציל אותה וכמעט נדרס
נהג המונית גורר את הקשישה מהמונית צילום: ארגון השומרים של פלטבוש

המשטרה מחפשת אחר נהג מונית בניו יורק שגרר נוסעת מבוגרת בת 78 ממכוניתו, והסתלק במהירות לא לפני שכמעט דרס גבר חרדי. האישה בת ה-78 הורתה למונית של חברת Access-A-Ride לקחת אותה לפיזיותרפיה, אך חששה ממנו כשהנהג המשיך על פני היעד וסירב לשחרר אותה מהמכונית.

רגעים ספורים לאחר מכן, נהג המונית עצר, זינק מהמכונית כדי לפתוח את דלת הנוסע והחל לגרור את הקשישה ברגלה, ומשך אותה מהרכב על הכביש. נהג המונית לקח לגברת את הטלפון שלה, אך עובר אורח חרדי בן 35 התערב והתעמת עם התוקף.

הנהג נתן במהירות את הטלפון לחרדים, דילג חזרה למונית ונסע תוך שהוא פוגע בגבר החרדי, ארגון השומרים של פלטבוש, פרסמו בטוויטר תמונה של התוקף ותיעוד וידאו של התקרית שצולמה על ידי עובר אורח שהתערב, עם קריאה לציבור לסייע למשטרת ניו יורק לתפוס את הפושע.

"אני גברת בת 78 והוא זרק אותי מהמונית, הוא לקח את הכסף שלי, הוא לקח לי את הטלפון' אמרה האישה הרועדת לצופה מהצד שנחלץ לעזרתה לאחר שנהג המונית נסע. היא נשארה לשבת עם ראשה בין ידיה, החרדי ניסה לנחם אותה. התקרית המזעזעת התרחשה ביום רביעי בסביבות השעה 15:30.

נהג מונית פלטבוש קשישה משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד