כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
משפחתו צפתה בזוועה

נעקץ 20,000 פעם ובלע 30 דבורים מסוכנות

בן 20 התעורר מתרדמת לאחר שנעקץ על ידי דבורים אפריקאיות 20,000 פעמים ובלע שלושים מהן. הן תקפו אותו כאשר הוא חתך את הכוורת שלהן בטעות בזמן שגזם עץ לימון. משפחתו צפתה בזוועה אך לא יכלה לחלץ אותו מכיוון שגם הם הותקפו. כבאים חילצו אותו

נעקץ 20,000 פעם ובלע 30 דבורים מסוכנות
הגבר שנעקץ צילום: GofundMe

גבר אמריקאי נלחם על חייו לאחר שנעקץ 20,000 פעמים על ידי דבורים 'רוצחות אפריקאיות' לאחר שחתך את הכוורת שלהן בזמן שגזם עץ לימון באוהיו ארה"ב. אוסטין בלאמי, בן 20, נכנס ביום שישי האחרון לתרדמת רפואית, לאחר שחתך בטעות כוורת בזמן שעשה עבודת גיזום עבור חבר, כך דווחו כלי תקשורת מקומיים.

בלאמי נמצא כרגע בבית החולים עם מכשיר הנשמה, כך אמרה אימו בדף התרמה מקוון שהשיקה כדי לשלם עבור ההוצאות הרפואיות שלו. ביום שישי האחרון, בלאמי גזז את ענפי עץ הלימון וחתך בטעות כוורת של דבורים רוצחות אפריקאיות ונעקץ יותר מ-20,000 פעמים, "כשהוא התחיל לחתוך את הענפים, הדבורים יצאו החוצה, והוא ניסה להגן על עצמו והוא לא הצליח", אמרה אימו של בלאמי פיליס אדוארדס לרשת פוקס ניוז. היא הייתה איתו כשהאירוע קרה.

"הוא צעק לעזרה אבל אף אחד לא יכול היה לעזור לו". משפחתו צפתה מהקרקע אך לא יכלה לחלץ אותו מכיוון שגם הם הותקפו. "התכוונתי לנסות לטפס על הסולם כדי להגיע לאוסטין, אבל לא הצלחתי להגיע אליו כי הייתי מוקף בדבורים", אמרה אדוארדס.

בסופו של דבר כבאים הצליחו להוריד את בלאמי מהסולם, והוא הועבר בטיסה למרכז הרפואי של אוניברסיטת סינסינטי. הוא הוכנס לתרדמת וחובר למכונת הנשמה. לדברי הסבתא, בלאמי בלע כ-30 דבורים, מה שלקח לרופאים יותר מיממה להוציא. "היו לו דבורים בתוכו, והם שאבו ממנו דבורים כל הלילה". האם גם הודתה לכבאי קרייג, שהציל את חיי בנה. "כשאני חושבת על קרייג, קרייג הוא מציל חיים" היא אמרה. "הוא המלאך של אוסטין, הוא הציל את חייו של אוסטין". למרבה המזל, הרופאים מצפים ממנו להחלמה מלאה, הוא התעורר מהתרדמת ביום רביעי האחרון.

עקיצה נחיל דבורים עץ בית חולים אוהיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד