ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ניצלה מהתנקשות

דרמה בארגנטינה: כיוון אקדח לראשה של סגנית הנשיא

כריסטינה דה קירשנר בירכה תומכים מחוץ לביתה, שגבר ברזילאי ניגש אליה והרים אקדח מול פניה. האירועים הדרמטיים תועדו על ידי מצלמות טלוויזיה שהמתינו מחוץ לביתה של פרננדס דה קירשנר, שם התאספו תומכים במחאה נגד אישומי שחיתות שהוגשו נגדה

דרמה בארגנטינה: כיוון אקדח לראשה של סגנית הנשיא
אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גבר נעצר לאחר שכיוון אקדח סנטימטרים מהפנים של כריסטינה פרננדס דה קירשנר , סגנית נשיא ארגנטינה והנשיאה לשעבר של ארגנטינה, כשהיא מברכת את התומכים מחוץ לביתה בשכונת רקולטה בבואנוס איירס. בארגנטינה דיווחו כי גבר ברזילאי בן 35 נעצר במקום.

האירועים הדרמטיים שהתרחשו ביום חמישי בשעה 21:00 שעון מקומי, תועדו על ידי מצלמות טלוויזיה שהמתינו מחוץ לביתה של פרננדס דה קירשנר, שם התאספו תומכים במשך ימים במחאה נגד אישומי שחיתות שהוגשו נגדה בבית המשפט.

בתיעוד נראה האיש דוחף את התומכים, מרים אקדח אל פניה של פרננדס דה קירשנר וככל הנראה מנסה לירות, אך הירי לא בוצע. כמה דיווחים אמרו שהאיש כיוון את האקדח לעבר פרננדס דה קירשנר אך לא ירה, חלק טוענים כי היה מעצור באקדח. ניתן לראות את הנשיאה לשעבר פעמיים, הדמות הפוליטית המובילה של ארגנטינה, מגיבה, מכסה את פניה ומתכופפת.

שר הכלכלה, סרחיו מאסה, כינה את התקרית "ניסיון התנקשות". "הם רצו להרוג את קירשנר", צייץ שר החוץ של ארגנטינה, סנטיאגו קפיירו. "זהו מעשה האלימות הפוליטי החמור ביותר מאז חזרתה של הדמוקרטיה"

ניסיון התנקשות התנקשות פוליטית ארגנטינה ברזיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד