כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
התחלה ברגל שמאל

"הרסו לנו את החתונה": בני הזוג תבעו, אך קיבלו נוקאאוט מבית המשפט

בני זוג שנישאו במתחם יוקרתי במושב משמר השבעה לא היו מרוצים מחתונתם. כל כך לא מרוצים עד שהם פנו לבית המשפט ותבעו פיצוי של 100 אלף שקלים. לרוע מזלם, בית המשפט חייב דווקא אותם לשלם לבעל המתחם סכום של 50 אלף שקל

"הרסו לנו את החתונה": בני הזוג תבעו, אך קיבלו נוקאאוט מבית המשפט
חתן וכלה צילום: unsplash

בני זוג שהתחתנו לפני 5 שנים במתחם יוקרתי במשמר השבעה הגישו תביעה לבית משפט השלום בתל אביב בסכום של 100 אלף שקל נגד בעל המתחם והחברה בבעלותו בגין נזקים שנגרמו להם ולאורחיהם ופגיעה בשמם הטוב.

ע"פ הדיווח של שמעון איפרגן ב"חדשות 12", לרוע מזלם של בני הזוג, בית המשפט חייב דווקא אותם לשלם לבעל הווילה סכום של 50 אלף שקל.

לטענת בני הזוג, האירוע עצמו היה מלא בתקלות. מערכת ההגברה השמיעה מוזיקה בעוצמה נמוכה בלבד. בגלל עומס בחשמל אנשי הקייטרינג לא הצליחו לחמם את האוכל, לא סופקו להם כסאות ושולחנו ובמקום היו רק שני אנשי ניקיון.

עוד טענו התובעים כי האורחים התלוננו על החום הכבד במקום, כשהבעלים לא סיפק מאווררים. הבעלים של המקום הוריד את השאלטר כמה פעמים בטענה שהדי ג'יי השמיע מוזיקה רועשת מדי ודרש מהם לפנות את המקום ב-17:30.

בעל המתחם הכחיש את כל הטענות שיוחסו נגדו, בכתב ההגנה שהגיש טען, כי הוא מעמיד את הווילה שלו להשכרה למפיקים ומתווכים שונים ואין לו קשר למתרחש בתוכה. "אין לי קשר ישיר ללקוחות אני עובד מול מפיקים ואנשי מכירות ששוכרים את המתחם ממני. בני הזוג התקשרו לאחד מאנשי המכירות. אני לא פעלתי מול התובעים, אין לי קשר אליהם בכלל".

בעל המתחם ציין כי המקום עמד לרשות בני הזוג עד השעה 18:30, אבל אלה הסיגו גבול, נשארו עד השעות המאוחרות של הלילה והותירו את המקום מלוכלך אף שהתחייבו לנקות אותו.

השופטת נאווה ברוורמן שדנה בתביעה קיבלה את גרסת בעל המתחם לגבי העובדה שהוא לא השכיר להם את המקום ושלא הוכח שהוא זה שהוריד את השאלטר או חיבל באירוע במזיד.

כאמור, התביעה נדחתה על הסף ובית המשפט חייב את הזוג לשלם לבעל המתחם הוצאות משפט בסכום של 50 אלף שקל.

 

תביעה בני זוג פיצוי הוצאות משפט בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד