י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אבל כפול בביאלא • הגאון רבי שמעון חיים אסתרזון זצ"ל

אבל כפול בחסידות ביאלא: לאחר שבערב ראש השנה נפטר הרב אלכסנדר מילר ז"ל, נפטר היום גם המשפיע הרוחני של החסידות, הגאון רבי שמעון חיים אסתרזון זצ"ל

אבל כפול בביאלא • הגאון רבי שמעון חיים אסתרזון זצ"ל
מנחם הלוי

אבל בחסידות ביאלא: בבני-ברק נפטר היום (א) לאחר מחלה הגאון החסיד רבי שמעון חיים אסתרזון זצ"ל, מחשובי משפיעי החסידות ומגדולי תלמידי האדמו"ר בעל ה'חלקת יהושע' מביאלא זצ"ל.

המנוח נולד בישראל בכ"ט אדר תש"ה לאביו הרה"ח רבי אליעזר אסתרזון, ממשפחה של חסידי סקרנביץ, ולאמו מרת נחמה.

לאורך השנים היה הגרש"ח אסתרזון המשפיע הרוחני של חסידות ביאלא, וה'מוציא והמביא' אצל האדמו"ר בעל ה"חלקת יהושע" ואצל האדמו"ר הנוכחי בעל ה"מבשר טוב" בכל הנושאים הרוחניים, שימש בפועל כראש החבורות, וידיו רב לו בהקמת החסידות,

אחד מחסידי ביאלא מספר: "מבחינה רוחנית הוא הקים את חסידות ביאלא. הוא היה עובד ה' בכל רמ"ח אבריו, יהודי מורם מעם, וראש החבורות של האברכים והבחורים. בביתו נערכו 'זיצים' בכל שבת, והוא היה אחראי גם על ישיבת בין הזמנים של החסידות".

הותיר אחריו דור ישרים מבורך - תשעה ילדים, נכדים וצאצאים.

הלוויתו יצאה הערב (א) בשעה 21:00 מביתו ברחוב הושע 3 בבני-ברק, לבית החיים ויז'ניץ בעיר - שם יטמן.

פטירתו של הרב אסתרזון היא פטירה שנייה בחסידות בימים האחרונים - כחצי שעה לפני כניסת ראש השנה התקיימה בירושלים הלוויתו של הרה"ח רבי אלכסנדר מילר זצ"ל, מזקני מחשובי ביאלא ומפארי העדה בירושלים, ששימש כמזכ"ל החינוך העצמאי עשרות שנים. הלוויתו נערכה עם כניסת החג. האדמו"ר מביאלא נשא את מיטתו כברת דרך ומאות אנשים השתתפו במסע הלוויה.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.
לוויה ביאלא חסידים ראש השנה חבורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד