כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הקרב על ה-61

המשימה - ליברמן: כך מתכוון נתניהו להשיג ניצחון מוחץ בבחירות

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לא מסתפק בהגדלת מפלגתו אלא מנסה לדאוג לכוחו של הגוש שלא יפחת מ-61 ויביא לניצחון מוחץ | על פי דיווח הערב, נתניהו סימן את ליברמן כיעד החדש במערכת הבחירות הנוכחית וינסה לפגוע בו אלקטורלית כמה שניתן ולהוריד אותו אל מתחת לאחוז החסימה 

המשימה - ליברמן: כך מתכוון נתניהו להשיג ניצחון מוחץ בבחירות
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

הקרב על ה-61: נתניהו ואנשיו מבינים כי הגדלה של מנדט או שניים כבר אינה נחשבת לניצחון אלא רק השגת היעד שיספיק להקמת ממשלת ימין מלאה, משום כך התערב נתניהו והביא לחתימה בין בן גביר לסמוטריץ' על ריצה משותפת ומנע בכך את הסיכון של ירידת אחת המפלגות אל מתחת לאחוז החסימה.

על פי הדיווח הערב של העיתונאית דפנה ליאל, היעד הבא של נתניהו הוא להותיר את ישראל ביתנו מתחת לאחוז החסימה. אנשיו מנהלים מגעים עם מובילי דעת קהל בקרב יוצאי ברית המועצות בניסיון לשכנע אותם להתמודד ולשרוף קולות לליברמן.

על פי הדיווח, נתניהו מתכוון להשקיע בקמפיין נגטיבי נגד ליברמן בקרב דוברי הרוסית מה שיסייע גם למפלגה כזו.

הטענה אינה חדשה, ליברמן מאשים כל העת את נתניהו בניסיון לחסל אותו פוליטית, בסוף השבוע טען ליברמן כי הסערה סביב עדות עוזרו, יוסי כמיסה, שאמר כי ליברמן הציע לו 100,000 דולר תמורת רצח ניצב במשטרה, היא פרי מוחו של נתניהו וכמיסה כלל לא היה עוזרו אלא מקורב לבכירי הליכוד.

בפוסט שפרסם לפני מספר שבועות רמז שר האוצר אביגדור ליברמן על ניסיונות להקים מפלגת חדשה שתנגוס בבסיס המצביעים של ישראל ביתנו. "השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו", כתב.

ליברמן טען כי תמיד לפני הבחירות מוקמת רשימה שכל מטרתה לפנות לקהל דוברי הרוסית ולנגוס במעט מצביעי ישראל ביתנו. לטענתו, כל זאת קורה בזמן ש"השופרות של נתניהו מפמפמים כי ישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה".

עוד הוסיף: "גם הפעם מתרוצצת בקרב דוברי השפה הרוסית 'שמועה זדונית', לפיה הפעם המשימה הוטלה על משפחת מירילשווילי ובעיקר על יצחק מירילשווילי, שהוא במקרה גם הבעלים של ערוץ 14. לפי אותן שמועות מירילשווילי כבר הספיק לפנות לשורה של דוברי רוסית, בעלי אמביציה פוליטית, וגם לקנות חוות שלמות של בוטים ברחבי העולם.

בחירות לכנסת ה-25 אביגדור ליברמן בנימין נתניהו בלוק הימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד