ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בגדים ומסמכים

הפשיטה באחוזה: סוכני FBI החרימו עשרות תיקיות "ריקות"

ה-FBI החרים מגזינים, ספרים ועשרות תיקיות מסווגות שהיו ריקות במהלך הפשיטה במאר-א-לאגו - כמו גם 11,000 מסמכים ותמונות. לפחות 14 פריטים שנמצאו בפשיטה הם פריטי לבוש או מתנה

הפשיטה באחוזה: סוכני FBI החרימו עשרות תיקיות "ריקות"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

ה-FBI החרים בחודש שעבר תיקיות ריקות עם סימנים מסווגים, בגדים, ספרים ותמונות ממשלתיות במהלך הפשיטה שלהם בביתו של הנשיא לשעבר טראמפ במאר-א-לאגו בפלורידה, כך חשף שופט ביום שישי האחרון.

בין הפריטים הרשומים במסמכים שפורסמו ביום שישי ניתן למצוא 47 תיקיות ריקות שנמצאו במשרדו של טראמפ המסומנות כ'מסווגות', ויותר מ-1,500 מגזינים, עיתונים, כתבות עיתונות וכלי תקשורת מודפסים אחרים מרחבי ביתו.

מהרשימה עולה כי במספר תיקיות שנמצאו במהלך הפשיטה היו סימנים מסווגים, אך לא היה תוכן בפנים. כמו כן, נאספו כתבות מגזינים וחדשות. הפרסום מבית המשפט המחוזי בדרום פלורידה גם מאשר כי מסמכים סודיים ביותר היו בין מאגר החפצים, שהוצגו בתצלום של תיקים שרועים על הרצפה שפורסם על ידי משרד המשפטים.

הפרטים החדשים נחשפו בזמן שעורכי הדין של טראמפ נלחמו לקבל אישור לבדוק את המסמכים שנלקחו במהלך החיפוש בחודש שעבר. הנשיא לשעבר טען בחודש שעבר כי במהלך הפשיטה ה-FBI 'חיטט' בארונה של הגברת הראשונה לשעבר, מלניה טראמפ, באחוזתם במאר-א-לאגו.

"כל העולם צפה כשה-FBI מחטט בבית, כולל ארונותיה (והבגדים) של הגברת הראשונה לשעבר, לבד וללא בדיקה", פרסם טראמפ בחשבון Truth Social שלו. "הם אפילו דרשו לכבות את מצלמות האבטחה (סירבנו), אבל לא הייתה דרך לדעת אם מה שלקחו לגיטימי, זה היה, אחרי הכל, ה-FBI" הוא הוסיף. לפחות 14 פריטים שנמצאו בפשיטה, על פי רשימת המלאי החדשה, הם פריטי לבוש או מתנות.

דונלד טראמפ חוקרי FBI מסמכים מסווגים פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד