כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ניצלה בגלל מעצור בנשק

זהותו נחשפה: הנאצי שניסה לחסל את סגנית נשיא ארגנטינה

האיש שניסה להתנקש בחיי סגנית נשיא ארגנטינה כריסטינה קירשנר, הוא ברזילאי עם עבר פלילי וקעקוע נאצי. המשטרה אמרה לעיתונאים שמצאה 100 כדורים בדירה ששכר בפאתי בואנוס איירס. נפתח נגדו תיק של הריגה בנסיבות מחמירות

זהותו נחשפה: הנאצי שניסה לחסל את סגנית נשיא ארגנטינה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הגבר שניסה להתנקש בחיי סגנית נשיא ארגנטינה כריסטינה קירשנר ביום חמישי האחרון, הוא ברזילאי עם עבר פלילי וקעקוע נאצי.

החשוד זוהה כפרננדו אנדרה סבג מונטיאל בן ה-35. הוא ניסה לירות בקירשנר מחוץ לביתה בבואנוס איירס, אך האקדח הטעון שכיוון אל פניה לא הצליח לירות עקב תקלה.


פרננדו אנדרה סבג מונטיאל המתנקש הנאצי

מונטיאל פרסם תמונות שלו באינסטגרם עם קעקועים על המרפק שלו עם סמל שמש שחור, כך דווחו כלי תקשורת בספרד. הסמל השחור 'גלגל השמש', שימש את גרמניה הנאצית ואומץ על ידי ניאו-נאצים. החשוד הוא מברזיל בן לאמא ארגנטינאית. הוא נעצר בעבר בגין אחזקת נשק בלתי חוקי, המשטרה אמרה לעיתונאים שמצאה 100 כדורים בדירה ששכר בפאתי בואנוס איירס. המשטרה חוקרת האם התוקף שנעצר במקום פעל לבדו. ונפתח תיק של הריגה בנסיבות מחמירות.

התקרית התרחשה בשכונת רקולטה היוקרתית של בואנוס איירס, שם התאספו תומכים מדי לילה מאז ה-22 באוגוסט, כאשר התובעים בארגנטינה הודיעו כי יבקשו עונש של 12 שנות מאסר נגד קירשנר והרחקה לכל החיים מהפוליטיקה בתיק שחיתות חמור לכאורה. היא מואשמת במתן חוזי עבודה ציבוריים במרמה לאנשים קרובים אליה.

ארגנטינה ברזיל נאצי ניסיון התנקשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד