א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
סבלו מקוצר נשימה

סוכנות ידיעות איראנית: "צה"ל תקף את הכתב שלנו וכיוון נשק לעברו"

סוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים' דיווחה כי חיילי צה"ל כיוונו נשק לעבר כתב הסוכנות שלהם בחברון, וירו לעברו גז מדמיע. לטענת הכתב "ארבעה חיילים ניגשו אליי והניחו את הרובים על ראשי, וזה היה במצב שבו לבשתי ז'קט וכובע של כתב, שהראו את זהותי כעיתונאי". מצה"ל בחרו לא להתייחס לדיווחים איראניים

חיילי צה"ל בפעילות: אילוסטרציה
חיילי צה"ל בפעילות: אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

סוכנות הידיעות 'תסנים' האיראנית המקורבת למשמות המהפכה האיראנית, דיווחה כי במהלך מבצע צבאי בצפון-מזרח חברון, עצרו החיילים זמנית את כתב 'תסנים' וצוות הצילום שלו.

הכתב, מונטסר נסאר אמר כי "כוחות הכיבוש דרשו מאיתנו לעזוב את המקום ולא להיות נוכחים במקום המבצע. מסיבה זו, עלינו לגובה המשקיף על אתר המבצע כדי שנוכל לצלם את אזור המבצע".

עוד אמר "בזמן שחיפשנו מקום להתמקם, החיילים הכובשים התקרבו אלינו וברגע שראו אותי הם כיוונו לעברי את הרובים שלהם. שלושה עד ארבעה חיילים ניגשו אליי והניחו את הרובים על ראשי, וזה היה במצב שבו לבשתי ז'קט וכובע של כתב, שהראו את זהותי כעיתונאי".

עוד סיפר: "לאחר ששאלו שאלות על פעילותנו והסיבות לנוכחותנו במקום המבצע, הם הסכימו בחוסר רצון לשחרר אותנו, אבל הדבר המוזר הוא שגם לאחר שחרורנו, כוחות הכיבוש ירו גז מדמיע עליי ועל עמיתיי, ואני והצלם שלי סבלנו מקוצר נשימה וסיבוכים מהגזים הללו, וטופלנו בשטח".

עוד דיווח כתב 'תסנים' כי "חיילים ציונים ירו ישירות לעברו ולכתבים נוספים שנכחו במקום המבצע". מצה"ל בחרו לא להתייחס לדיווחים איראניים.

חיילי צה''ל איראן חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד