כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נשיא פרנואיד

לפני הפגישה עם פוטין: הילדים היו בבידוד למשך שבועיים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחח עם תלמידי בית ספר בעלי הישגים גבוהים בקלינינגד. הנשיא שחושש מקורונה הורה לכל אחד מהתלמידים להיות בבידוד למשך שבועיים לפני הפגישה איתו. לאחר מכן נתן להם גרסה מוטה של ​​ההיסטוריה הרוסית עשירה בשטיפת מוח

לפני הפגישה עם פוטין: הילדים היו בבידוד למשך שבועיים
נשיא רוסיה נואם בפני התלמידים צילום: דוברות הקרמלין

ולדימיר פוטין נתן ביום חמישי האחרון שיעור היסטוריה ושטיפת מוח לילדים רוסים. הפחדים שלו מנגיף הקורונה, הביאו אותו להורות לכל אחד מהילדים בעלי ההישגים להיות בסגר למשך שבועיים לפני הפגישה בקלינינגרד. הנשיא מתמודד עם שמועות על בריאות לקויה ונראה רועד ללא שליטה, צולע ואוחז בחוזקה בכיסא כדי לקבל תמיכה. כך מדווח ה'דיילי מייל'.

במהלך הפגישה הדגיש פוטין בפני הילדים הצעירים את החשיבות של לימוד היסטוריה שאושרה על ידי הקרמלין והתייחס לאוקראינה כ"מובלעת אנטי-רוסית".

בפגישת שאלות ותשובות של שעה, אמר פוטין כי היה המום לגלות שילדים במזרח אוקראינה לא יודעים שארצם הייתה חלק מברית המועצות עם רוסיה וכי תיקון התיעוד הוא משימה חיונית. הוא אמר ששר החינוך הרוסי, סרגיי סרגייביץ' קרבצוב, אמר לו שילדים בדונבאס הכבושה ברוסיה 'לא יודעים שהגשר לקרים קיים' ו'אפילו לא ידעו שאוקראינה ורוסיה הן חלק ממדינה מאוחדת'.

פוטין אמר שחשוב שבתי ספר ברוסיה ובחלקים הכבושים הרוסים באוקראינה ילמדו את תוכנית הלימודים שאושרה על ידי מוסקבה - מה ששולל במידה רבה את הריבונות וההיסטוריה של אוקראינה כמדינה עצמאית מאז 1991. מאז הפלישה לאוקראינה, הקרמלין דחף את בתי הספר להיות יותר פטריוטיים. מיום חמישי האחרון, כל התלמידים מתחילים את השבוע בטקס הנפת הדגל והשמעת ההמנון הלאומי.

שאלות לגבי בריאותו של פוטין מסתובבות כבר זמן מה ברוסיה, וחלקן רומזות שהוא חולה בסרטן או פרקינסון והוא נעלם באופן קבוע למשך ימים בכל פעם על רקע טענות שהוא עובר ניתוח.

ולדימיר פוטין נשיא רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד