י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לצבוע את הבית בצבעי הסתיו • טיפים לעיצוב

הקיץ מפנה את מקומו לסתיו • אם צובעת הבית מחדש, למה שלא תשלבי גם צהוב וכתום? • קרן נוימן, מעצבת חברת נירלט, עם טיפים מעניינים שיוסיפו שמחה ועליזות לבית

צילום: אסף לב
צילום: אסף לב



הקיץ מפנה את מקומו לסתיו. הלילות הופכים לקרירים יותר והמעבר בין מזג האוויר ביום לזה של הלילה חד יותר.

אם את בקטע של צביעת הבית מחדש, למה שלא תשלבי גם צהוב וכתום על הרקע הכללי הבהיר? קרן נוימן, מעצבת חברת נירלט, עם טיפים מעניינים שיוסיפו שמחה ועליזות לביתך ויהפכו כל חלל לקסום. כשבוחרים לעצב בשילוב עם צהוב או כתום (או גם וגם..), יש מספר כללים שחשוב להקפיד עליהם:

1. על מנת שיהיה לנו חלל מיוחד, בו הצהוב יהיה המוקד אבל לא יותר מידי, כדאי לבחור צהוב בגוון מלא עוצמה, ולא צהבהב מהוסס.

נבחר עבורו קיר אחד, מרכזי, זה יכול להיות בסלון או בכניסה לבית, את שאר הקירות ובכלל הסקאלה הצבעונית של החלל, השאירו בגוונים רגועים יותר אך אלגנטים, למשל שילובים של לבנים ואפורים. הסטיילינג המשלים יכול להיות בדוגמאות או הדפסים בשחור לבן, ונגיעות בכריות או בחפצי נוי בסגול כהה ועז.


צילום: אסף לבצילום: צילום: אסף לב
צילום: אסף לב


צהוב טבעי

2. גוון כתום הולך מדהים במטבח, במיוחד כזה שפתוח לעבר הסלון. בעידן בו רובינו מרגישים הכי בנוח עם גוונים טבעיים, והסלון שלנו לרב מבוסס על סקאלות של גוונים חומים, קרמים, לבנים ואפורים, הכניסו קצת חיים וצבעוניות משמחת, למטבח.

מטבח לבן או אפור בו כל הארונות צבועים בכתום עז עם גימור של לכה מבריקה במיוחד יתן מראה מעוצב ושיקי ויעורר את החלל המרכזי בבית מתרדמתו.

צילום: יחצצילום: צילום: יחצ
צילום: יחצ


צבע חיטה

3. גם אם הסגנון העיצובי שהכי מדבר אליכם הוא עיצוב במראה טבעי ורך, שלבו קיר במראה של טיח טבעי בגוון צהבהב, מעין גוון חיטה עדין, הוא ילך נפלא עם ספה מאריג טבעי בגוון אוף ווייט, ריהוט מעץ מלא, פריטי סטיילינג משלימים מברזל יצוק, וכריות בגוונים טבעיים של ירוקים וחומים מעושנים.


צילום: אסף לבצילום: צילום: אסף לב
צילום: אסף לב


אפשר פריטים

4. גם אם קירות החלל, הם לבנים, אן לבנים עם נגיעה של אפור ומתחשק לך להכניס קצת צבעוניות, הסטיילינג של הבית יכול להיות מבוסס על מספר פריטים צהובים או כתומים, שיתנו נגיעות קלילות וצבעוניות.

חישבי על סלון לבן עם חיפוי של פרקט עץ כהה, במרכז החלל שולחן זכוכית ועליו כד בצהוב לימוני מהמם!

תשכחי כמובן לשים בכד מספר סייפנים סגולים. או לחילופין באותו סלון, פזרו על הספה מספר כריות בגווני כתום ועציץ של תפוז ננסי בכלי חרס לבן.

זה תמיד עושה טוב להכניס משהו טבעי אמיתי לחלל כמו פרח או עציץ. ולא לשכוח להשקות...
צבע עיצוב נירלט קרן נוימן סתיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד