כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
טענות יוסי כמיסה

מתגונן: ליברמן במתקפה חריפה על נתניהו: "חלאת המין האנושי"

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב הבוקר בפתח ישיבת הממשלה לסערה סביב דברי יועצו לשעבר יוסי כמיסה, שטען כי הוא מוכן לשלם 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה. בדבריו תקף בחריפות את כמיסה ואת יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אותו כינה "חלאת המין האנושי" | תיעוד

מתגונן: ליברמן במתקפה חריפה על נתניהו: "חלאת המין האנושי"
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

השיח סביב טענות יוסי כמיסה, לשעבר יועצו של אביגדור ליברמן שטוען כי הוצע לו 100,000 שקל תמורת חיסול ניצב במשטרה - נמשך וליברמן יוצא למתקפה חריפה נגד בנימין נתניהו.

‫"מדובר בשיטות נתניהו", האשים הבוקר (ראשון) אביגדור ליברמן בפתח ישיבת הממשלה, "לא בפעם הראשונה", ציין ליברמן והזכיר, את הסיפור סביב הקלטות ישראל בכר יועצו של בני גנץ והרב חבורה, שטען כי גנץ לא יעז לתקוף באירן.

ליברמן האשים "גם שנתניהו נשאל בטלוויזיה אם נפגש עם הרב חבורה נתניהו שיקר ואמר לא ואז למחרת הציגו שיחות שלו". ליברמן הוסיף "אותו דבר עם כל מיני סיפורים על גדעון סער".

עוד הוסיף ליברמן ותקף את יו״ר הליכוד בנימין נתניהו "האיש פשוט חלאת המין האנושי - אין לו קווים אדומים". הוא ציין כי "נתניהו מבין שמה שמפריד בינו לבין השלטון זה אביגדור ליברמן", תוך שהוא רומז כי נתניהו מפעיל את העוזר לשעבר שהוציא את הפרסום על הזמנת החיסול.

מהליכוד נמסר בתגובה לליברמן: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100,000 דולר כדי לחסל את נתניהו.

ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".

בחירות לכנסת ה-25 איווט ליברמן ביבי נתניהו יוסי כמיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד