י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הילולת החוקי חיים משומרי אמונים

ביארציט העשירי: הנכד הממשיך עלה לציון וערך את הטיש

בחצר שומרי אמונים ציינו את הילולת הרבי ה'חוקי חיים' משומרי אמונים זצ"ל, נכדו האדמו"ר ערך את הטיש ועלה לציון בהר הזיתים. 'בחדרי חרדים' עם סיקור ותיעוד מהטיש והעלייה לציון 

ביארציט העשירי: הנכד הממשיך עלה לציון וערך את הטיש
הרבי משומרי אמונים ביארצייט החוקי חיים צילום: באדיבות המצלם

בחצר הקודש שומרי אמונים ציינו ביום חמישי ה' אלול את יומא דהילולא קדישא של הרבי הקדוש משומרי אמונים זיע"א בעל 'חוקי חיים' בצל נכדו ממשיך דרכו בקודש האדמו"ר משומרי אמונים.

בליל ההילולא נכנס הרבי לתפילת מעריב בהיכל ביהמ"ד הגדול ועבר לפני התיבה לתפילת מעריב ואמר את הקדישים לרגל ההילולא. קהל החסידים הסבו לסעודת מצוה כיד המלך והעלו עובדות וזיכרונות מבעל ההילולא, בחורי הישיבה והחבורות התוועדו בסוכת ביהמ"ד ושמעו דרשות זיכרון מיוחדות מראשי החבורות.

הרבי נכנס לטיש בהיכל ביהמ"ד הגדול ונשא דברים במשנתו של בעל ההילולא ועל הנהגתו בכוחו הגדול לפעול ישועה ורחמים בחיים חיותו ובוודאי אף לאחר פטירתו ובפרט ביום ההילולא. לאחר מכן ערך את סיום הש"ס שנלמד על ידי כל החסידים.

בחצות הליל עלה הרבי לציון בהר הזיתים והעתיר לישועת הכלל והפרט, עסקני המוסדות פעלו לארגן מערך הסעות מסודר לציון. ביום ההילולא התפלל הרבי תפילת שחרית בהיכל ביהמ"ד הגדול יחד עם תלמידי הישיבה ואברכי הכוללים, לאחר התפילה למד משניות מקוואות וערוך שולחן לחיים וסיפר עובדות והנהגות מזקנו הקדוש בעל ההילולא זיע"א.

בתלמוד תורה 'זרע חיים' שומרי אמונים יתקיים מעמד 'זכרון קדוש' בו נשאו דברים משפיעי אנ"ש בפני מאות ילדי הת"ת בשגב קדושתו של הרבי זצ"ל מייסד הת"ת. בישיבה הקדושה 'תורת אברהם' שהוקמה לשמו ולזכרו של בעל ההילולא בדרכו הקדושה נערכו סדרי לימוד מיוחדים בלימוד שעות רצופות לעילוי נשמתו הטהורה.

בשנה זו עת מציינים עשור מהסתלקותו לשמי מרום של בעל ההילולא תבוא לידי ביטוי הפריחה העצומה של המוסדות שהוקמו ע"י ולזכר בעל ההילולא, תלמוד התורה הוותיק ברחוב מלצר בעיר בני ברק והישיבה שהוקמה ע"ש בעל ההילולא ונושאת את שמו הקדוש 'תורת אברהם', בימים אלו הישיבה הקדושה עברה למשכנה החדש והמרווח ברחוב מהרש"ל בעיר בסמיכות לחצר הקודש, בבנין הגדול על ארבעת קומותיו יש את כל הנצרך לבחורי החמד על הצד היותר טוב למען יוכלו לגדול ולהתעלות בתורה ויראת שמים.

בשנה זו יצא לאור ספר 'חוקי חיים' על חומש דברים על ידי מכון תש"א המו"ל לאור את ספרי בעל ההילולא ברוב פאר והדר בעריכה מפוארת ומאירת עינים, כמו כן יצא לאור קונטרס 'מעשה אבות' סיפורים ועובדות שסיפר הרבי ה'תפארת אהרן' זיע''א על אביו הקדוש ה'חוקי חיים' זיע"א בעל ההילולא. 

שומרי אמונים חוקי חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד