כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הכלבים גילו

הנוסע שהבריח סמים בכיסא גלגלים קם והתחיל ללכת

גבר נעצר בנמל התעופה של מילאנו לאחר שכלבים גישוש גילו 13 קילו של קוקאין חבויים בכיסא גלגלים עליו ישב. הגבר קם והתחיל ללכת ברגע שהכלבים גילו את הסם. השוטרים אמרו ש-11 חבילות הקוקאין, היו יכולות לייצר 27,000 מנות בודדות והשווי ברחוב היה כ-1.2 מיליון דולר

הנוסע שהבריח סמים בכיסא גלגלים קם והתחיל ללכת
ניידת משטרה איטלקית צילום: משטרת איטליה

כלב מרחרח גילה סמים בנמל תעופה במילאנו איטליה, הכלב מצא 13 קילוגרמים של קוקאין דחוסים בריפוד העור של כיסא גלגלים ממונע, שהמשתמש בו קם מיד והתחיל לצעוד, הוא נעצר במקום. יחידת הכלבים המיוחדת נפרסה בנמל התעופה באיטליה כדי לבדוק את מזוודותיהם של הנוסעים שהגיעו מהרפובליקה הדומיניקנית לאחר שבלדרי סמים השתמשו בעבר בנתיב דומה - כך מסרה המשטרה בהצהרה.

כאשר הכלב הסב את תשומת לב השוטרים לנוסע, המשטרה בדקה תחילה את מזוודותיו, אך לא העלתה דבר. את הסמים גילו השוטרים לאחר שחתכו את ריפוד כיסא הגלגלים. הנוסע מספרד ביקש מעובדי שדה התעופה לעזור לקחת את כיסא הגלגלים כשהוא יושב עליו, אך לאחר שהכלב גילה את האמת, הוא לפתע קם וצעד ללא עזרה ומיד נלקח למעצר, כך מסרה המשטרה.

השוטרים אמרו ש-11 חבילות הקוקאין, במשקל 13.35 קילוגרמים, היו יכולות לייצר 27,000 מנות בודדות והשווי ברחוב היה כ-1.2 מיליון דולר.

משטרת איטליה איטליה הברחת קוקאין מילאנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד