כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דרמה לאור יום

צפו: נכנסו ברכב בעוצמה ושדדו 20 אלף דולר

לאור יום שודדים נגחו את המכונית שנהגו בה לתוך רכב, וגנבו 20,000 דולר מהנהג במהלך שוד שהתרחש בשבת האחרונה. הרכב נראה מנסה לברוח לכיוון צפון וכמעט פוגע בהולכי רגל שקופצים מהדרך

צפו: נכנסו ברכב בעוצמה ושדדו 20 אלף דולר
הרכב נוגח ברכב צילום: צילום מסך

בסצנה דרמטית של שוד שנראה לקוח מסרט מתח באוקטן גבוה, מתועדת מרצדס שחורה מתנגשת בטויוטה כסופה ברחובות ניו יורק, בשדרה ליד רחוב 91 באפר היסט סייד במנהטן בסביבות השעה 16:40 בשבת האחרונה.

הסרטון שהופץ ברשתות מראה את המרצדס נוגחת בטויוטה ומקמטת בעוצמה את הצד שלה, וגורמת לרכב השטח להסתובב בצומת סביב עצמו. ואז המרצדס דוחפת שוב את הטיוטה ומכריחה אותו לעלות על המדרכה. לאחר מכן נהג הטיוטה מנסה לברוח לכיוון צפון וכמעט פוגע בהולכי רגל שקופצים מהדרך.

המרצדס פוגעת שוב במכונית בצד הנוסע, מסובבת אותה פעם נוספת ב-180 מעלות ומאלצת אותה לעצור, כך נראה בסרטון. גבר חמוש בטרנינג אפור ומכנסיים שחורים נראה קופץ מהמרצדס ודופק בחלון הצד של הנוסע ברכב הטיוטה.

לאחר מכן, נראה שהאיש רץ לצד הנהג של הטויוטה, כעבור כמה שניות הוא מזנק חזרה למרצדס עם תיק ונמלט. החשודים יצאו עם 20,000 דולר במזומן, כך לפי מקורות במשטרה. לא דווח על נפגעים, ולא בוצעו מעצרים.

מנהטן שוד טיוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד