כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ויתרו על הנושא הפוליטי

פגישה בקרוב: צוות מו"מ חדש בין אגודה ודגל

בעקבות לחץ מצד חסידות גור על אנשי בעלזא לשבת למו"מ מול 'דגל' על מנת להגיע לנוסחת פשרה בנוגע למחלוקת סביב תוכנית החינוך של בעלזא, תיערך פגישה בין הצדדים בקרוב באמצעות צוות מו"מ חדש. בדגל ויתרו על הדיון בנושא הפוליטי ככל הנראה בשל הוראה לכבד את ההסכם מול אגודת ישראל

פגישה בקרוב: צוות מו"מ חדש בין אגודה ודגל
משה גפני יצחק גולדקנופף צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר נתק בן שבוע וחצי, 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' חוזרים לשולחן המו"מ לדון במתווה שיאפשר ריצה מאוחדת ולהגיע לנוסח פשרה בליבת המחלוקת סביב תוכנית החינוך של בעלזא.

ביממה האחרונה לחצו בגור על בעלזא לחזור לשיחות מו"מ אחרי שאלה התעקשו שלא לקיים דיון כלל בנושא החינוך, ולאחר לבטים גיבשו באגודת ישראל צוות משותף שייפגש עם נציגי דגל התורה.

הפגישה אמורה להתקיים בשעות הקרובות, היום או מחר בשעות הצהרים המוקדמות, שעל השולחן ידונו רק בנושא האידאולוגי, כאשר בדגל ויתרו על הדיון בנושא הפוליטי ככל הנראה בשל הוראה לכבד את ההסכם מול אגודת ישראל.

במוות המו״מ שהורכב בדעות האחרונות חברים הדרג הפוליטי והרבני, מצד אגודת ישראל יו״ר הסיעה מאיר פרוש, יצחק גולדקנוף נציג גור, מזכ״ל אגודת ישראל חנוך זייברט, ואנשי בעלזא אליקים שטארק ומרדכי אלבוים.

מצד דגל התורה יהיו חברים בצוות ח״כ אורי מקלב, מזכ״ל דגל התורה משה שיפמן, והרבנים הרב מאיר קסלר מקורב לבית רה״י הגר״ג אדלשטיין, ורב דגל התורה הרב יוסף אפרתי.

אגודת ישראל יהדות התורה דגל התורה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד