כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"חשבתי שמדובר בטעות"

הלוטו בטירוף: כך הגיבה אשתו של הזוכה בפרס הראשון בפיס

הזוכה בפרס הראשון בלוטו: "לקח לי זמן לשכנע את אשתי ואפילו סרקתי מולה את הטופס כדי שתראה בעצמה את ההודעה שמתקבלת, אבל גם זה לא שכנע אותה"

הלוטו בטירוף: כך הגיבה אשתו של הזוכה בפרס הראשון בפיס
דוכן פיס. אילוסטרציה צילום: Liba Farkash/Flash90

בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצ"ש ה־27/08/2022 נולד מיליונר חדש, אשר זכה בפרס הראשון על סך 7,000,000 ₪. ביום שני, יומיים לאחר ההגרלה, הגיע הזוכה בליווי בני משפחתו לבית מפעל הפיס, על מנת לפדות את הפרס.

הזוכה, תושב דרום הארץ, בשנות החמישים לחייו סיפר לאנשי מפעל הפיס: "אני משתתף בהגרלות הלוטו בדרך כלל רק כשהפרסים גבוהים במיוחד. אחרי מספר הגרלות שבהן השתתפתי כאשר הפרס הגיע ל־40 מיליון ₪ בלוטו ועד 80 מיליון ₪ בדאבל לוטו, החלטתי באופן חד פעמי לנסות את מזלי שוב, ולשכפל את הטופס האחרון שהשתתף בהגרלה".

הזוכה סיפר כי לא צפה בשידור ההגרלה ובמהלך יום ראשון, יום למחרת ההגרלה, החליט לסרוק את הטופס באמצעות יישומון מפעל הפיס, וכך גילה למעשה כי הוא הזוכה הגדול בפרס הראשון באותה הגרלה.

"אני מביט במסך הטלפון ורואה את תוצאת הסריקה. אני לא מאמין שזה אמיתי, חשבתי שאולי מדובר בטעות ולכן בדקתי את הטופס גם באופן ידני. קראתי את המספרים והשוויתי לטופס עד שהגעתי לטבלה המכילה את ששת המספרים ואת המספר החזק שעלו בגורל. התרגשתי מאד ומיד קראתי לאישתי וסיפרתי לה. אישתי היתה סקפטית, ולא משנה כמה קפצתי בבית מרוב אושר, היא נותרה בשלה – 'אני לא מאמינה'. לקח לי זמן לשכנע אותה ואפילו סרקתי מולה את הטופס כדי שתראה בעצמה את ההודעה שמתקבלת, אבל גם זה לא שכנע אותה. למעשה, רק עכשיו, כשהגעתי למפעל הפיס וקבלתי אישור פורמלי על כך שאני הזוכה, היא מתחילה להפנים שמדובר בדבר האמיתי".

"אני אדם אשר חי באמונה, שלכל דבר יש סיבה", הסביר הזוכה. "אנחנו לפני ראש חודש אלול, וברור לנו באופן מוחלט שבאמצעות כספי הזכייה נעזור לילדים ונחלק מעשר. מדובר בסכום לא קטן, שמאוד משפר את מצבנו, אך כרגע לא רואים שמשהו ישתנה באורך החיים שלנו".

 

זכייה בלוטו זכייה בפיס זוכה בלוטו טופס לוטו הגרלה פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד