כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חונה מחוץ לבית

רכב בנטלי יקר נגנב בלונדון ואותר בפקיסטן

משטרת פקיסטן טוענת כי רכב בנטלי בשווי 200,000 ליש"ט שנגנב בלונדון, נמצא במרחק של 5,000 מיילים חונה מחוץ לבית בקראצ'י פקיסטן לאחר שהיה במעקב באמצעות שבב מיוחד

רכב בנטלי יקר נגנב בלונדון ואותר בפקיסטן
בנטלי: אילוסטרציה צילום: Pixabayא

רכב בנטלי יוקרתי בשווי 200,000 ליש"ט (כמיליון שקל) שנגנב בלונדון, נמצא במרחק של כ-8000 קילומטרים בפקיסטן, כך לפי משטרת פקיסטן.

הרכב נמצא על ידי סוכני אכיפת המכס בעקבות מידע שהגיע מ"מדינה ידידותית", כלי תקשורת מקומיים מצביעים על כך שזהו המודיעין הבריטי שעזר למשטרה הפקיסטנית.

סוכני מכס תפסו את המכונית מחוץ לבית בשכונה אמידה בקראצ'י, העיר הגדולה בפקיסטן. בתיעוד נראים הסוכנים נאלצים לדחוף את המכונית לרכב חילוץ מכיוון שלפי הדיווחים לא הצליחו למצוא את המפתחות שלו. המכונית בסגנון לימוזינה חנתה באזור מגורים אמיד, כשסוכני מודיעין זרים עזרו לסוכני המכס למצוא אותה על ידי אספקת קוד המעקב הייחודי שלה.

השוטרים ראו שלמכונית צוידה לוחית מספר פקיסטנית, אך לאחר אימות של מספר השלדה, מצאו שהיא תואמת את תעודת הזהות של המכונית הגנובה. האיש שברשותו היה הרכב הודה שידע שהוא נגנב. המוכר "לקח על עצמו את כל האחריות לנקות את המסמכים הנדרשים מהרשויות הנוגעות בדבר".

רכב יוקרתי בריטניה משטרת בריטניה פקיסטן גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד