י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
"ניצלה אותי"

סנאטור רוסי האשים את בתו בבגידה והיא ברחה מרוסיה

בתו של סנאטור פרו-פוטין, בת 25, ברחה מרוסיה לאחר שאביה כינה אותה "בוגדת" ו"אויבת העם" ו"פושעת" על התנגדותה למלחמה באוקראינה. היא נמלטה לגאורגיה כדי לבקש מקלט לאחר שחששה מרדיפות ומכלא. היא פרסמה עלונים נגד המלחמה ונעצרה

סנאטור רוסי האשים את בתו בבגידה והיא ברחה מרוסיה
מוסקבה צילום: Pixabay

בתו של סנאטור פרו-פוטין ברוסיה נמלטה לחו"ל מחשש לרדיפה וכלא לאחר שהמשטר סימן אותה כ"בוגדת" על התנגדותה למלחמה באוקראינה. דיאנה איסקובה, בת 25, פרסמה עלונים נגד המלחמה, דבר שהוביל למעצרה ולחקירה על ידי השירות החשאי ה-FSB.

אביה אדוארד איסקוב, בן 48, הגיב בזעם, לאחר שהזהיר אותה בעבר שלא למתוח ביקורת על פוטין ברשתות החברתיות. "הייתה לנו שיחה, וכל הפחדים שלי התגשמו", אמרה הבת לערוץ תקשורת רוסית, 'מדוזה', המתנגד לפוטין.

"הוא אמר לי שאני בוגדת במשפחה שלנו, אויבת העם, ופושעת" סיפרה. כשהמלחמה התחילה, היא ראתה את הייסורים של אוקראינים אחריהם עקבה באינסטגרם, כך לדבריה. "הרגשתי את הסבל שלהם כאילו זה שלי". היא ערכה מחאה אמיצה בעיר סוצ'י שהובילה למעצרה המהיר, וכעת טוענת שפוטין מגלם אכזריות ויהירות.

דיאנה נמלטה לגאורגיה, כשאביה הפוליטיקאי במועצת הפדרציה, הבית העליון של רוסיה ממשיך לתקוף אותה על התנגדותה לפוטין ולמלחמתו העקובה מדם באוקראינה. אביה אמר עליה שהיא נוקטת עמדה נגד "המבצע הצבאי המיוחד" בגלל שהיא "קיבלה כסף מכלי תקשורת מסוימים".

היא האשים אותה בבגידה: "במילים אחרות, היא מכרה את אביה, משפחתה, מולדתה ועזבה את רוסיה, קשה למצוא מילים מתי הבת שלך מתגלה כבוגדת".

עוד אמר: "היא לא סתם התנגדה למבצע צבאי מיוחד, היא עסקה בסתר בפעילות אופוזיציה מאחורי הגב שלי, גרה בביתי, על חשבוני, כשהיא מבינה שאני עובד עבור הרשויות הפדרליות".

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה מוסקבה גאורגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד