י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'רייסדור' זכתה ב-107 יח"ד – שליש מהדירות במכרז

רשות מקרקעי ישראל פרסמה את רשימת הזוכים במכרזים ל-319 יחידות דיור בחריש • הזוכה הגדולה: רייסדור עם שליש מהדירות • רייסנר: "מאמין בהצלחת היישוב" • אינפורמטיבי

יקי רייסנר. צילום ארכיון
יקי רייסנר. צילום ארכיון



סבב מכרזים חדש הוכרע בחריש, במהלכו שווקו ליזמים שונים 319 יחידות דיור נוספות. הזוכה הגדולה של המכרז הנוכחי היא חברת רייסדור בבעלות איש העסקים החרדי יקי רייסנר, שזכתה בשליש מהדירות – 107 יח"ד, תמורתן שילמה 9.8 מיליון שקל, לפי חישוב של 91 אלף שקל למ"ר. מדובר בסכום הדומה לזה שעמו זכתה החברה גם במכרז הקודם – לפני כשמונה חודשים.

כאמור, רשות מקרקעי ישראל פרסמה בשבוע האחרון את רשימת הזוכים במכרזים ל-319 יח"ד בחריש. מתוצאות המכרזים עולה, כי הרוב החילוני בעיר מתחזק, מאחר ורק עמותת משקיעים חרדית אחת זכתה ב-45 יח"ד בלבד, כ-15% מכלל הדירות ששווקו במכרז.

יקי רייסנר, הזוכה המרכזי במכרז, מסביר את ההשקעה הגדולה של חברת רייסדור בחריש, המונה עד כה 400 יחידות דיור: "החלטתי להתמודד גם בסבב המכרזים הנוכחי, מתוך אמונה בהצלחת היישוב חריש. מדובר ביישוב שללא ספק הולך להיות אטרקטיבי במיוחד. זהו יישוב מתוכנן ומודרני, המציע – לפחות בשלב זה - רמת מחירים סבירה.

"לפי רשימות ההמתנה - רוכשי הדירות צפויים להגיע מכל רחבי הארץ, ובעיקר מגוש דן ואזור השרון – אזורים אשר סובלים מהיצע נמוך של דירות ומרמת מחירים גבוהה", מסכם רייסנר, ומציין גם כי בנק ישראל אחראי בעקיפין גם הוא להצלחתה של חריש, בשל ההגבלות החדשות שהטיל על נטילת משכנתאות, אשר מקטינות עוד יותר את סיכוייו של זוג צעיר לרכוש דירה במרכז הארץ.
רייסדור רייסנר זכיה חריש מכרז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד