כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אנטישמיות ללא הפסקה

ויליאמסבורג: אם ובנה חרדים נורו באקדח אוויר

התקפות אנטישמיות ממשיכות ללא הפסקה בעיר ניו יורק, הלילה אם ובנה נפגעו על ידי כדורים שנורו מרובה אוויר שיכול לגרום לפציעות, הירי בוצע מרכב חולף בוויליאמסבורג. השניים צעדו ברחוב כשלפתע רכב עצר לידם ונורו לעברם מספר יריות

ויליאמסבורג: אם ובנה חרדים נורו באקדח אוויר
זירת הירי צילום: באדיבות המצלם

אם ובנה וויליאמסבורג ברוקלין, הותקפו הלילה בעת שצעדו בשדרת ווייט ליד רחוב דרום 10 כאשר רכב שטח שחור עצר לידם, וגבר בלתי מזוהה ירה לעברם עם אקדח אוויר (BB). לא הוחלפו מילים בין היורה לקורבנות לפני התקיפה. התקיפה הנוכחית היא המשך של שורה של התקפות אנטישמיות שאירעו לאחרונה בעיר ניו יורק, כך דווח אתר Yeshiva world news.

ארגון הצלה של וויליאמסבורג הגיעו למקום, אך הקורבנות אישה בת 40 ובנה בן ה-20 לא נזקקו לפינוי לבית חולים. שוטרים עם מתנדבי ארגון השומרים סרקו את האזור בחיפוש אחר ראיות שיובילו למעצר היורה, כולל בדיקה במצלמות אבטחה באזור. התקרית מגיעה בעקבות תקיפות נוספות שנעשו לאחרונה נגד יהודים חרדים בשבועות האחרונים, לרבות תקיפות חמורות שבהם רוססו יהודים במטף כיבוי אש.

משטרת ניו יורק הודיעה לאחרונה כי היא מגבירה את הסיורים בוויליאמסבורג עקב העלייה בהתקפות האנטישמיות. בעיר ניו יורק נרשמה עלייה של 114% בהתקפות אנטישמיות בשנה האחרונה בלבד.

וויליאמסבורג ברוקלין משטרת ניו יורק אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד