כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

על בקבוקים איכותיים לא מתפשרים

שתיית מים היא חשובה מאוד, במיוחד לאנשים שגרים במדינה חמה כמו ישראל. יש המון סוגי בקבוקים שונים בשוק, אבל יחד עם זאת יש המון סיבות לשימוש בבקבוק איכותי ובריא.

על בקבוקים איכותיים לא מתפשרים
בקבוק קונטיגו צילום: כלי בית

למה כדאי להשתמש בבקבוק איכותי?

בין אם אתם נוסעים לטיול, מתאמנים בחדר כושר, הולכים לעבודה או סתם חיים את חיי היומיום שלכם, ישנם יתרונות רבים בשימוש בבקבוק מים רב פעמי איכותי שישמש אתכם לכל מקום אליו אתם הולכים. כיום קיימת מודעות יותר רחבה בנוגע לשימוש בבקבוקים איכותיים רב פעמיים, גם בגלל החומרים מהם הבקבוקים מיוצרים, וגם בגלל הזיהום הגדול שבקבוקי פלסטיק חד פעמיים עושים. מיליארדי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים מיוצרים מדי שנה ורק אחוז קטן מהם ממוחזר בסופו של דבר. כל השאר מגיע לטבע שלנו ופוגע בנו. שימוש בבקבוק רב פעמי איכותי בהחלט ישפר את המצב ויעזור לכם לשמור על העולם שלנו. דבר נוסף שיכול להיפגע מפלסטיק לא איכותי וחד פעמי הוא אנחנו – זה לא סוד שפלסטיק מכיל כימיקלים. כשבקבוק חד פעמי משומש לאורך זמן רב, הוא יכול להיות פגום גם בגלל ההתיישנות וגם בגלל חשיפה לטמפרטורות חמות. זאת אחת הסיבות שקוראים לבקבוקים האלו חד פעמיים. כיום רוב האנשים כבר יודעים ששימוש בבקבוק רב פעמי יכול להציל את המצב, אבל איך בוחרים את הבקבוק הטוב ביותר?

על חברת קונטיגו כבר יצא לכם לשמוע? החברה מתמחה בייצור של בקבוקים רב פעמיים הנחשבים לאיכותיים מאוד ועמידים לאורך שנים. בקבוק קונטיגו מבטיח לכם מוצר שלא תתחרטו עליו לעולם, ולא תפסיקו להתלהב ממנו. הבקבוקים של המותג קונטיגו חזקים מאוד, ומונעים שפיכה וטפטופים של נוזלים. לבקבוק עצמו יש מגן לפיה שמגן על הבריאות שלכם ומונע לכלוך וחיידקים. הבקבוק עצמו מיוצר מחומרים בריאים במיוחד שנבדקו במעבדות בעולם ונמצא כי הוא נקי מ-BPA וכל חומר רעיל אחר שמשוחרר בדרך כלל בבקבוק פלסטיק חד פעמי. הבקבוקים של קונטיגו קלים לניקוי והם אינם קולטים ריחות או מייצרים עובש. פשוט תוכלו לשטוף אותו במים יחד עם סבון ותוכלו לקבל את הבקבוק שלכם נקי שוב, כאילו קניתם אותו אתמול. נוסיף כי הבקבוק עומד בתקנים של משרד הבריאות למוצרים שמיועדים למגע עם מזון ושתייה. בלחיצת כפתור תפתח עבורכם הפיה לשתייה הנחשבת לנוחה לשימוש וברגע שתחליטו שסיימתם לשתות פשוט לחצו בחזרה על המכסה והפיה תיסגר ותהיה אטומה לדליפות. לבקבוק יש גם ידית נשיאה כדי להוסיף לנוחות שלכם והוא מגיע בגדלים שונים שמתאימים גם לילדים החמודים שמחפשים בקבוק לבית ספר או לגן וגם למבוגרים שצריכים בקבוק לימי העבודה הארוכים.

התאמה לקהל הרחב

לבקבוקים יש עיצוב מקורי ומבחר רחב שמתאים לכל אחד שמחפש בקבוק איכותי: הורים, ילדים, סבים וסבתות, אנחנו מבטיחים לכם שכל אחד ימצא משהו אליו הוא מתחבר מהקולקציה הרחבה של בקבוקי קונטיגו. הבקבוקים מגיעים בגדלים שונים, החל מהקטנים ביותר המכילים 384 מ"ל ועד 1.2 ליטר. תוכלו למצוא את הבקבוקים בעיצובים שונים, עם ציורים ועיטורים, חלקים, שקופים ואטומים, עם קשית או עם פיה רגילה, וכמובן בקבוקים שעשויים מחומרים שונים: חלקם עשויים מפלסטיק איכותי ללא כל BPA וחלקם עשויים מנירוסטה. אם אתם מעוניינים לשמור על הקפה שלכם חם לאורך כל היום, תוכלו גם למצוא כוס תרמית שתשמש אתכם היטב לאורך שעות ארוכות.
בקבוק מעוצב ואיכותי יעזור לכם לשמור על שגרת השתייה הנכונה שחשובה מאוד לבריאות שלכם. הורים יקרים, אם גם אתם מחפשים פתרון לילדים שלא מחבבים את עניין השתייה, בקבוקים מעוצבים אכן מעודדים את הילדים לשמור על שגרת שתייה מסודרת. בבקבוק תוכלו להשתמש לאורך שנים, פשוט זכרו שצריך לשטוף אותו וזה יחזיק אותו איתכם לאורך זמן רב – כך גם תחסכו בכסף וגם תשמרו על הסביבה ועל עצמכם.

אם גם אתם מחפשים בקבוק איכותי שישרת אתכם לאורך זמן, כנסו עוד היום לאתר של כלי בית: האתר הגדול בישראל לכלי בית ותוכלו להתבונן בדגמים השונים של בקבוקי קונטיגו ולרכוש עבורכם את המוצר האיכותי שמתאים בדיוק עבורכם. אם תצטרכו ייעוץ או שתעלה אצלכם שאלה בנוגע למוצרים, תמיד תוכלו לפנות אליהם באתר או בשירות הלקוחות בוואטסאפ במספר 058-7408222.

בקבוק מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד