כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בנו של מחבר ספרי ההלכה

טרגדיה קשה: הבחור נהוראי שלום ז"ל נהרג בתאונה אמש בכביש 1

מקרה קשה מאוד הלילה בירושלים: הבחור החשוב נהוראי שלום ז"ל תלמיד ישיבת 'נר ישראל' באלעד ותושב רכסים בשנות העשרים לחייו נהרג אתמול בתאונת דרכים קשה בכביש 1, בסמוך למחלף שער הגיא. חבריו מסרבים לעכל את הבשורה הקשה. הלוויתו תתקיים היום ברכסים

טרגדיה קשה: הבחור נהוראי שלום ז"ל נהרג בתאונה אמש בכביש 1
הבחור נהוראי שלום ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים נקבע לפנות בוקר מותו של הבחור החשוב נהוראי שלום ז"ל בן 21, תלמיד ישיבת 'נר ישראל' באלעד ותושב רכסים שנהרג אתמול בלילה בכביש 1

המנוח ז"ל נולד ברכסים בא' חשוון תשס"א, לאביו הרב הגאון רבי ישראל שלום שיבלחט"א מחשובי האברכים ברכסים ומרבני בית המדרש 'מאורות', שחיבר ספרים חשובים בהלכה, ולאמו מרת מירב שתחי' גננת ברכסים. 

בבחרותו למד בישיבה לצעירים בטבריה, ולאחר מכן במשך שלוש שנים בישיבת רכסים אצל הגאון רבי אליהו ציון סופר שיבלחט"א, לאחר מכן למד גם בישיבת טירת הכרמל, ולאחר מכן עבר לישיבת 'נר ישראל' באלעד שם המשיך לעשות חיל בלימודיו.

חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על בחור בעל מידות טובות, איש חסד, בעל לב זהב, אדם אכפתי שתמיד שמח לעזור לשני, הוא היה פעיל מאוד, "הוא היה הפרח של המשפחה", אחד השכנים סיפר ל'בחדרי חרדים': "גם בימי בין הזמנים בביתו לא פספס תפילה בשעה 7:30 בבוקר, למרות שהיה בחור שהכיר את העולם היה יושב ולומד וירא שמים גדול".

כמו כן היה מומחה בכתיבת סת"ם והיה נחשב לסופר עם כתב מיוחד מאוד. בתקופה האחרונה רצה להציל חיים, והיה חניך בקורס של מד"א באלעד. 

אתמול, הוא היה בדרכו לירושלים, וברכב בו נהג התנגש בחלק אחורי של משאית, סמוך למחלף שער הגיא בעליה לכיוון שורש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים 'הדסה עין כרם' במצב אנוש לאחר שנלכד ברכבו, שם בבית החולים למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו לאחר שניסו להציל את חייו. 

הוא הותיר אחריו את משפחתו הענפה, משפחות שלום, חיון, שבזי שנותרו שבורים ורצוצים על לכתו. 

הלוויתו תתקיים היום בצהריים בשעה 14.30 מבית הוריו ברחוב הכלניות 17 ברכסים, ומשם לבית העלמין 'תל רגב' בחיפה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

רכסים נר ישראל נהוראי שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד