י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

באר שבע: יעקב אוחיון רץ לראשות העיר

יו"ר רשימת "באר שבע שלנו", יעקב אוחיון, מפתיע ומכריז על התמודדותו לראשות העיר: "גם הממשלה וגם העירייה גזרה גזירות קשות על הציבור בעיר"

באר שבע. צילום: ארכיון
באר שבע. צילום: ארכיון

הכרזה מפתיעה נרשמה היום (ב') בעיר הדרומית באר שבע, כאשר יו"ר רשימת "באר שבע שלנו", יעקב אוחיון, הכריז על התמודדותו לראשות העיר.

לדברי אוחיון, במהלך החודשים האחרונים פנו אליו מספר רב של תושבים ובהם אישי ציבור בכירים בעיר כדי שירוץ לראשות העיר. אוחיון לקח את הזמן, וכיומיים לפני החג קיבל את ההחלטה ללכת "עד הסוף".

"הרגעים שהובילו אותי להחלטה הסופית היו אותם רגעים שחילקנו מאות סלי מזון לאנשים נזקקים לחגי תשרי והם פשוט פנו אלי בדמעות שעל אף מצבם הכלכלי הקשה גם המדינה הוסיפה גזרות קשות שאין הציבור יכול לעמוד בהם וגם עירית באר שבע בשנים האחרונות הוסיפה גזרות קשות".

אוחיון טוען שקיימת בירוקרטיה והזנחה ומבטיח לעשות הכול למען התושבים כאשר ייבחר הוא לתפקיד ראש העיר.

הוא לא מתחמק מהשאלה אודות סיכוייו הקלושים לצלוח את המערכה. בשיחה עמו הוא מסביר: "עצם העובדה שאקבל תמיכה של 10-15 אחוזים מהתושבים מספיקה כדי לקבל תקציב הבחירות יחסי ממשרד הפנים וכך אוכל לממש את שאיפתי להציג פוליטיקה שונה".

בפנייה שלו לתושבים הודה בגילוי לב כי: "יש כאלה שטוענים שהמהלך הזה הוא התאבדות פוליטית, וכי: 'חבל יכלת להיות סגן ראש העיר' ועוד כהנה וכהנה משפטים שאולי הם צודקים, אבל מה לעשות אני לא פוליטיקאי, אני איש אמת הציבור נתן בי אמון בכדי שאפעל למענו, שאלחם בשבילו ואני לא מוכן למכור את הציבור בשביל תפקיד כזה או אחר".

המלצתו לתושבים: פתק צהוב - יעקב אוחיון לראשות העיר, פתק לבן - "נץ" בראשות יעקב אוחיון למועצת העיר.
יעקב אוחיון באר שבע ראשות העיר תפקיד פתק צהוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד