כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"סכנה בריאותית"

מגמה: משפחות זונחות את השתייה המתוקה

בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לסכנה הבריאותית בצריכת שתיה ממותקת, ניכרת מגמה נרחבת של משפחות הזונחות את המשקאות המתוקים ומעדיפות מים צלולים ובריאים של המיניבר המתקדם ביותר

מגמה: משפחות זונחות את השתייה המתוקה
שתייה מתוקה צילום: unsplash

גם אתם בוודאי נתקלתם בקמפיינים הססגוניים של משרד הבריאות המעודדים הפסקת צריכה של משקאות מתוקים והעדפה של שתיית מים צלולים ומסוננים המתפרסמים בכל רחבי המדיה.

המהלך עליו הוחלט במשרד הבריאות כמובן לא נולד בחלל ריק והוא תוצאה של מחקרים רבים בארץ ובעולם המעידים על הסיכון הרב בצריכה מוגברת של סוכר וכמויות הסוכרים הבלתי הגיוניות שמכילים המשקאות הפופולאריים.

ההשפעה ההרסנית של משקאות מתוקים ניכרת באופן מיוחד בקרב ילדים שהורגלו לצרוך אותם בצורה מוגברת. השמנת יתר, דלקות חוזרות ונשנות וכמובן טיפולי שיניים חוזרים ונשנים, הם רק חלק מהתוצאות הבלתי נמנעות של הרגלי הצריכה הקלוקלים הללו.

המודעות ההולכת וגוברת לחשיבות המים הצלולים לבריאות המשפחה, מביאה למגמה ציבורית הולכת וגוברת של משפחות רבות המחליטות להכניס לביתם את בר המים הבריא והמתקדם 'נועם2' שהופך את שתיית המים בבית לזמינה וחווייתית ומאפשר לכל בני המשפחה להנות ממים בריאים צלולים ומסוננים המרווים ומנעימים את החיים.

הורים רבים מדווחים על כך ומדובר בנתון בדוק ובלתי ניתן לערעור, עצם הימצאותו של בר המים נועם 2 במטבח, מדרבנת ומגרה את כל בני המשפחה לשתות יותר מים. מלבד ההימנעות מצריכת שתיה מתוקה מדובר על צורך בריאותי חשוב מאין כמוהו בו הגוף מתמלא במים צלולים ושומר על זרימה תקינה של מערכות הגוף ומונע אין ספור בעיות רפואיות.

כל זאת כמובן מעבר לכל המעלות המיוחדות של בר המים המשודרג והמתקדם של חברת אפיקים, המספק לבני הבית מים חמים וקרים בזמינות מלאה. כוס מים צלולים וצוננים היטב ביום לוהט של קיץ, או כוס קפה רותחת על הבוקר. תמיד יש את בר המים שמוכן ומזומן להשקות אתכם בשמחה ובהנאה.

ומעל הכל ההידור והנוחות בימי שבת וחג בהם הופך בר המים נועם2 , ללא צורך במגע אדם, למיחם כשר למהדרין המספק 5.5 ליטרים של מים רותחים, זאת לצד המים הקרים והבריאים שזורמים בצורה חופשית אל שולחנות החג והשבת והסעודות החגיגיות.

בחברת אפיקים מעודדים את המשפחות להגביר צריכה של מים בלבד ככל האפשר ומקלים את הגישה של הילדים והמבוגרים ליותר מים בכל שעות היום תוך שמירה על בטיחות מיוחדת המגנה על התינוקות מהמים החמים.

בימים אלו, כשכל עם ישראל מתכונן לקראת תקופת החגים הבאה עלינו לטובה, כשחג רודף שבת, ושבת רודפת חג, ייהנו במיוחד רוכשי הבר המתקדם נועם2 מהטכנולוגיה המהודרת המעבירה את מצב הבר ל'מצב שבת' באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם, על ידי כרטיס חכם, בכל פעם לפני כניסת השבת או החג.

אם עוד התלבטתם עד עכשיו, כעת יש לכם את כל הסיבות בעולם לרכוש את בר המים נועם2 של חברת אפיקים, ולהרוות את המשפחה שלכם לקראת השנה החדשה, בבריאות ולהכניס לביתכם מודעות של שתיית מים מסוננים, טעימים לחיך ובריאים. ושתרוו מהם רק נחת.

השאירו פרטים והצטרפו למהפכת נועם 2>>>>

נועם 2 אפיקים שתייה ממותקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד