כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

המנכ"ל יוני גדג' ו'איחוד הצלה' כבר לא יחד

מנכ"ל 'איחוד הצלה', יוני גדג', הודיע היום על סיום תפקידו בארגון, לאחר פחות משנה מאז נכנס לתפקיד • המחליף: נשיא הארגון אלי ביר, ישמש גם כמנכ"ל

המנכ"ל יוני גדג'  ו'איחוד הצלה' כבר לא יחד

מנכ"ל 'איחוד הצלה', יוני גדג', הודיע היום על סיום תפקידו בארגון, לאחר מעט פחות משנה מאז נכנס לתפקיד. בכך הוא מצטרף לבכירים נוספים בארגון שפרשו לאחרונה.

גדג', בן 46, השתחרר מצה"ל לאחר 27 שנות שירות במהלכן כיהן בתפקידי מטה בכירים ובשורה של תפקידי פיקוד בליבה המבצעית של חיל התותחנים. הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי ובעל תואר מוסמך (MA) במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ותואר בוגר (BA) בכלכלה, סוציולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן.

בחודש חשוון תשע"ג נכנס גדג' לשורות הארגון ומונה לתפקיד המנכ"ל. מאז ביצע שינויים משמעותיים בשורות הארגון.

"תפקידו העיקרי היה בתחום הכלכלי", אומר בכיר בארגון בשיחה עם 'בחדר חרדים', "ולאחר תקופת נסיון שלא צלחה כל כך, נפרדו הדרכים בצורה יפה, ומעתה ישמש נשיא הארגון אלי ביר, גם בתפקיד מנכ"ל הארגון, יחד עם היו"ר זאבי קשש וסמנכ"ל אלי פולק".

במכתב שהופץ למתנדבים נכתב: "הועד המנהל והמנכ"ל יוני גדג' סיכמו על סיום תפקיד יוני כמנכ"ל הארגון. בשם חברי ההנהלה וראשי האגפים ו-2000 מתנדבי הארגון אנו מודים ליוני על פעילותו למען ארגון איחוד הצלה, למען המתנדבים ולמען עם ישראל".

במכתב ששלח המנכ"ל היוצא למתנדבים, כתב: "ברצוני להודיע לכם שהנהלת הארגון ואני החלטנו שאסיים את תפקידי, ומי שיכנס לתפקיד מנכ"ל הארגון ידידי מר אלי ביר.

"הגעתי לארגון לפני כשנה והתוודעתי לעשייה מדהימה שתכליתה הצלת חיים, עשייה שהיא כל כולה עבור הציבור הרחב ואני מרשה לעצמי לומר (בצניעות רבה) עבור מדינת ישראל.

"בשנה האחרונה קידמנו ביחד המון תחומי עשייה אך עדין יש לנו דברים רבים לקדם ולעשות. אני משוכנע שבכוחות משותפים הדברים יעשו והארגון ימשיך ויתחזק ויצמח יותר ויותר".
איחוד הצלה מנכ''ל פרישה אלי ביר מתנדבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד