ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
טבח בלתי נתפס

מסע הדקירות: אחד החשודים נמצא מת, אחיו עדיין חופשי

אחד החשודים ברציחתם של 10 בני אדם בקנדה נמצא מת. המשטרה מחפשת אחר אחיו שהיה שותף לרציחות שהרעידו את הקהילה הילידית בססקצ'ואן הכפרית. עוד 18 בני אדם נפצעו

מסע הדקירות: אחד החשודים נמצא מת, אחיו עדיין חופשי
שני החשודים ברציחות צילום: משטרת קנדה

משטרת קנדה מסרה כי מצאה את דמיאן סנדרסון, אחד החשודים במסע דקירות נוראי, ללא רוח חיים. החשוד הנוסף, אחיו מיילס סנדרסון עדיין לא נתפס. מצוד ענק נפתח בעקבות אחד ממעשי ההרג ההמוניים ביותר שידעה המדינה. עשרה בני אדם נהרגו ו-18 נפצעו בהתקפה על הקהילה הילידית באזור כפרי של מחוז ססקצ'ואן.

לדברי קצינת המשטרה רונדה בלקמור, גופתו של דמיאן "אותרה בחוץ באזור עשב כבד בקרבת בית שנבדק" על ידי הרשויות, עם "פציעות על גופו". בעוד גופתו של דמיאן נמצאה ליד מקומות שם אירעו הרציחות, המשטרה מאמינה שהאח מיילס פצוע ומסתתר ברגינה, בירת מחוז ססקצ'ואן. זו הייתה הפעם הראשונה שהמשטרה זיהתה את השניים כאחים. כשנשאלה אם מיילס אחראי למותו של אחיו, אמרה בלקמור כי המשטרה בודקת את האפשרות, אבל "אנחנו לא יכולים לומר בוודאות בשלב זה".

"ההרס שעומד לנגד עיננו הוא בגלל סמים לא חוקיים שפולשים לקהילות שלנו", נמסר מטעם הפדרציה המייצגת 74 מחוזות בססקצ'ואן. אם לשניים הייתה בין 10 ההרוגים, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים. "נראה כי ייתכן שחלק מהקורבנות היו על הכוונת של הרוצחים, וחלקם עשויים להיות אקראיים. אם כך, לדבר על מניע יהיה קשה ביותר בנקודת זמן זו", כך אמרה רונדה בלקמור, מפקדת המשטרה של ססקצ'ואן במסיבת עיתונאים.

רצח הרוגים ופצועים קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד