כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"תכשירו את הכלים"

סערה בניו ג'רזי: בעלי המסעדה הפופולרית תועד רוכש בשר טרף

מסעדה סינית כשרה בניו ג'רזי איבדה את תעודת הכשרות שלה לאחר שבעלים תועד קונה בשר ועופות לא כשרים בחנות סמוכה. ארגון הכשרות OK קרא ללקוחות להכשיר את הכלים. הבעלים (לא יהודי) טען להגנתו כי רכש את הסחורה לחנות אחרת שבבעלותו, אך נאלץ לסגור המסעדה

סערה בניו ג'רזי: בעלי המסעדה הפופולרית תועד רוכש בשר טרף
הבשר הטרף צילום: באדיבות המצלם

מסעדה סינית פופולרית כשרה בניו ג'רזי, סגרה לפתע את דלתותיה לאחר שהאשמות חמורות העלו חשש לגבי הכשרות שלה. בסרטון שפורסם נראה הבעלים (לא יהודי) של המסעדה רוכש מה שנראה כעוף ובשר לא כשר ממפעל סיטונאי סמוך, ומיד החלו השמועות נגד המסעדה, ונשלחו תלונות לארגון הכשרות OK. כך דווח באתר Yeshiva world news.

בעקבות כך, ארגון הכשרות OK Kosher ביטל את תעודת הכשרות של מסעדת "כשר סינית אקספרס" במנאלאפן, ניו ג'רזי. בהצהרה, נאמר מטעם ארגון הכשרות OK Kosher כי "לאחר חקירה אינטנסיבית ומדוקדקת של ההאשמות, נקבע כי עליהם להפסיק את ההשגחה של המסעדה הפופולרית", והודיעו שהמסעדה אינה פעילה יותר.

"בהתייעצות עם פוסקים מומלץ ללקוחות של סינית אקספרס שרכשו מהמוצרים שלהם ב-6 החודשים האחרונים והשתמשו שלהם, להכשיר את הכלים הללו. אנא פנו אל הרב שלכם לקבלת הדרכה והנחיות נוספות", נאמר בהודעה.

כשהפרשה התגלתה טענו אנשים שונים כי הבעלים (לא יהודי) קנה את הבשר הטרף למסעדה אחרת שבבעלותו, והשתמש עם הכרטיס אשראי שלו, ולכן חשבו כולם כי הוא קנה את זה למסעדה הכשרה. אבל זה לא נכון, מנגד המסעדה לפתע נסגרה, ונאמר לאנשים להכשיר את הכלים. כך שאנשים חייבים לוודא שהם קונים במקום עם כשרות מהודרת.

הבשר הטרף

ניו ג'רזי בשר טרף מסעדה מסעדה כשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד