י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
המסר המרומז ללפיד

גנץ הכריז בהשקה: מתמודד על ראשות הממשלה

בהשקת קמפיין "המחנה הממלכתי" הבהיר גנץ באופן רשמי כי בבחירות הקרובות הוא מתמודד לתפקיד ראש הממשלה. תקף את נתניהו: "לא יוכל להיות חלק מהתיקון". ושיגר רמז עוקצני ללפיד: "מי שאין בו אמונה שביכולתנו לפתור את המשבר ויכוון לבחירות שישיות – לא יוכל לתקן"

גנץ הכריז בהשקה: מתמודד על ראשות הממשלה
בני גנץ בהשקת קמפיין המפלגה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שר הביטחון ויו"ר "המחנה הממלכתי" בני גנץ הכריז הערב (שלישי) על כוונתו לרוץ לראשות הממשלה, בנאום השקת הקמפיין והצגת הרשימה: "מבקש את אמונכם בכדי להרכיב ממשלת אחדות יציבה וממלכתית. מי שרוצה להמשיך לפצל את ישראל לראשונה, ושנייה ושלישית, יביא עלינו את מלחמת האזרחים הישראלית הראשונה", אמר

"אני מתכוון לשים סוף למשבר הפוליטי, להחזיר את האמונה, לממש את התקווה שיהיה כאן טוב יותר – ולמנוע את הסכנה להתפתחותה של מלחמת האזרחים הראשונה של ישראל שכבר מבעבעת בשטח", ציין גנץ שאמר כי הוא היחיד שיודע לאחד את כל החלקים. "מי שרוצה לפצל את ישראל לראשונה שנייה ושלישית, יביא עלינו את מלחמת האזרחים הישראלית הראשונה".

גנץ תקף את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו: "מי שיבקש ללבות את המשבר, ולגדוע את התקווה; מי שנושם את אדי השנאה ומפיץ רעל ממניעיו האישיים – לא יוכל לתקן ולא יוכל להיות חלק מהתיקון", בדבריו רמז כי לפיד יעדיף את המשך המשבר כדי לשמור על תפקידו: "גם מי שאין בו אמונה שביכולתנו לפתור את המשבר ויכוון לבחירות שישיות – לא יוכל לתקן. בנו, במחנה הממלכתי, יש תקווה ויש אמונה".

"יש שלוש אפשרויות", הציג גנץ, "או שביבי ירכיב ממשלה קיצונית וכהניסטית שתחריב את הדמוקרטיה הישראלית כפי שאנו מכירים אותה. או שנלך לבחירות נוספות, שימשיכו לקרוע את העם. או שאני ארכיב ממשלת אחדות יציבה וממלכתית. בבחירות הקרובות - האפשרות היחידה להנהגה שתצליח לבצע חבירות פוליטיות הכרחיות - היא המחנה הממלכתי. האפשרות היחידה לממשלה שבה המרכז יכתיב את הטון והקצוות יתיישרו - היא המחנה הממלכתי. אין עוד אפשרות".

גנץ פנה לציבור החרדי בנאומו: "לאזרחי ישראל החרדים, אני מבקש לומר – רק ממשלה מרכזית תדע לשמור על היהדות ולתת מענה לצרכים שלכם - כחלק מצורכי החברה הישראלית כולה. אתם יודעים את זה, ואני מודה לכם על החברות והאמון הגדול שאתם נותנים בי ועל שיתופי הפעולה החשובים שעשינו ושעוד נעשה בעזרת השם".

בני גנץ המחנה הממלכתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד