כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ראיון נטול כפפות

זלנסקי: "שפוטין ילך לעזאזל אבל קודם שיעמוד לדין"

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין "צריך ללכת לעזאזל אבל קודם לעמוד לדין על היותו פושע מלחמה". מנהיג אוקראינה אמר שעדיין יש קבוצות שמנסות להתנקש בחייו. וכי רוסיה רוצה במותו

זלנסקי: "שפוטין ילך לעזאזל אבל קודם שיעמוד לדין"
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי צילום: דוברות בית הנשיא

וולודימיר זלנסקי אמר כי ולדימיר פוטין צריך 'ללכת לעזאזל' אבל קודם כל לעמוד בפני משפט על פשעי מלחמה במהלך הפלישה האכזרית לאוקראינה. הנשיא טען שפוטין צריך לעמוד בפני בית משפט על הזוועות שאנשיו עשו ברחבי המדינה שלו.

בשיחה עם העיתונאי דיוויד מיור מרשת ABC לאחר ביקור בבוצ'ה שם הרוסים טבחו באזרחים ללא רחמים, אמר זלנסקי שעדיין יש כוחות שמנסים להתנקש בחייו. זה קורה כשהלחימה ממשיכה להתפרץ ברחבי אוקראינה, כאשר קרבות יריות והפגזות הם גורם יומיומי במזרח אוקראינה.

כשנשאל איזה מידע יש לו על רצונה של רוסיה להתנקש בחייו, אמר זלנסקי שהמודיעין לא השתנה הרבה מאז לפני מספר חודשים. "חייך ​​עדיין בסכנה" אמר מיור. "מה האינטליגנציה שלך אומרת לך? האם רוסיה רוצה אותך מת?" זלנסקי השיב כי "המידע הוא כפי שהיה פעם".

למרות שישנן מספר קבוצות שונות שלעתים מנסות לשים קץ לחייו, "המטרה", אמר, "היא זהה". זלנסקי התייחס לכור הגרעיני הגדול בזפוריז'יה. "אתה מבין, הם כבשו את התחנה הגרעינית שלנו, שישה בלוקים. הכי גדול באירופה. המשמעות היא שישה צ'רנובילים, המשמעות היא הסכנה הגדולה ביותר באירופה. אז הם כבשו את זה. אז זה אומר שהם משתמשים בנשק גרעיני. זה נשק גרעיני", אמר זלנסקי.

ולדימיר זלנסקי ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה פשעי מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד