כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נלחמה עם הידיים

אמא הצילה את בנה הפעוט מלועו של נמר

אמא הודית גיבורה נלחמה עם נמר במשך שתי דקות בידיה החשופות כדי להציל את בנה. לאחר שהנמר תפס את ראשו של בן ה-15 חודשים בלסתות. שניהם פונו לבית חולים, מצבה של האם קשה יותר

אמא הצילה את בנה הפעוט מלועו של נמר
נמר צילום: Haim Shohat/Flash90

אם הודית נלחמה בנמר בידיה החשופות לאחר שהנמר ניסה להתגבר עליה ולחטוף את בנה בן ה-15 חודשים.

ציפורניו של הנמר שרטו את ארקנה צ'ודהרי, האם בת ה-25. הוא נלחם בה במשך שתי דקות שלמות, אבל שניהם יצאו בחיים מהקרב העקוב מדם, כשהאם חוטפת את ילדה התינוק ממלתעות המוות. בנוסף לנמרים, גם פילים נכנסו לכפרים הסמוכים ופגעו ביבול, כך אמרו הכפריים.

ארקנה צ'ודהרי מתגוררת בכפר רוהניה במחוז אומריה בהודו, קרוב לשמורת טבע של נמרים. הנמר תפס את צווארו של הפעוט וניסה להטביע את לסתותיו בצווארו, כך דווחו כלי תקשורת מקומיים. צ'ודהרי נכנסה לפעולה, צרחה והשתמשה בידיים שלה כדי להגן על הילד. הצרחות שלה הביאו את תושבי הכפר להגיע, הם הכו את הנמר באמצעות מקלות.

לאחר מכן, האם והילד נלקחו לטיפול נמרץ וקיבלו זריקות נגד כלבת, רופא מקומי אמר ל-BBC כי הפצעים בגופו של הילד אינם חמורים, אך הפצעים של האם חמורים מאוד. יש לה ריאה מנוקבת והיא עם פצעים עמוקים בגופה, הילד טופל בפגיעות ראש. פקיד ממשלתי בכיר, סנג'ייב סריבסטווה, אמר כי נעשים מאמצים להבטיח שעוד נמרים לא יברחו מהשמורה.

הודו פצועה קשה נמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד