כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"חופש מהשכן"

החברה מציעה: תמורת 30 דולר המושב ליד הנוסע יהיה ריק

חברת תעופה אוסטרלית מציעה כעת לנוסעים בקווי הפנים שלה אפשרות לשלם על המושב שלידם, ולהשאיר אותו ריק למשך הטיסה. ההטבה הנוספת - "חופש מהשכן" עולה 30 דולר אוסטרליים בקווים הקצרים ביותר

החברה מציעה: תמורת 30 דולר המושב ליד הנוסע יהיה ריק
טיסה ריקה. אילוסטרציה צילום: unsplash

נוסעים רבים רוצים שהמושב לידם יהיה ריק כדי שיוכלו להניח עליו חפצים או את התיק, או סתם להתמתח. חברת התעופה 'קוואנטס' האוסטרלית מציעה כעת לנוסעים בקווי הפנים שלה אפשרות לשלם על המושב שלידם, ולהשאיר אותו ריק למשך הטיסה.

ההטבה הנוספת "חופש מהשכן" עולה החל מ-30 דולר אוסטרליים בקווים הקצרים ביותר, וחברת התעופה אומרת שהיא תציע כסאות ריקים באופן מוגבל בכל טיסה. ללקוחות יישלחו מייל 48 שעות לפני הטיסה שלהם עם אפשרות לשלם 30 דולר למושב ריק, ועליהם לשלם במקום כדי להזמין את המושב הריק.

החברה אמרה כי "לא ניתן להבטיח את הכיסא הריק, שכן ייתכן שיהיה צורך להחליף מושבים מסיבות תפעוליות, בטיחותיות או ביטחוניות, גם לאחר העלייה למטוס". אך "אם לא ניתן לשמור על המושב פנוי, הנוסע יקבל החזר", כך לפי חברת התעופה. חברת קוואנטס אינה חברת התעופה הראשונה שמאפשרת לנוסעים לשלם על מקום נוסף במושב שלידם.

בשנת 2017 השיקה 'איתיחאד איירווייס' מאיחוד האמירויות את תוכנית המושבים "ללא שכן", המעניקה ללקוחות את האפשרות להזין מחיר שהם יהיו מוכנים לשלם כדי לשמור על המושב שלידם ריק. נאמר להם שהם יכולים להציע עד שלושה מושבים סמוכים ריקים, כלומר, אם המחיר הגיוני, הם יכולים לקבל שורה שלמה לעצמם. במרץ 2021 השיקה החברה גם תוכנית לפיה נוסעים יכולים לשלם כדי להחזיק עד שלושה מושבים ריקים צמודים לידם.

"מושבים ריקים יוצעו לרכישה רק בדלפק הצ'ק-אין בשדה התעופה לפני עליה לטיסה, והעלויות נעות בין 200 ל-600 דירהם (55 עד 165 דולר ארה"ב) למושב ריק, בתוספת מסים רלוונטיים בהתאם ליעד הטיסה.

טיסות מקומות מקום אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד