כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
האוהדים זעמו

הח"כ הבולט שנדחק לתחתית הרשימה מרגיע: "גנץ יקבל 14 מנדטים"

אמש הציגה מפלגת 'המחנה הממלכתי' את רשימת מועמדיה לכנסת ה-25 | ברקע האיחוד עם תקווה חדשה, ח"כי מכהנים נדחקו לתחתית הרשימה | הבולט שבהם הוא איתן גינזבורג שבוחר להישאר אופטימי באשר לסיכוייו להיבחר לכנסת הבאה

הח"כ הבולט שנדחק לתחתית הרשימה מרגיע: "גנץ יקבל 14 מנדטים"
הצהרת גנץ, איזנקוט סער צילום: תומר נויברג, פלאש 90

'המחנה הממלכתי' הציגו אמש (שלישי) את רשימת המפלגה לכנסת ה-25, רשימה שגובשה מכחול לבן המקורית, תקווה חדשה של גדעון סער וגם נציגים מטעמו של הרמטכ״ל לשעבר גדי איזנקוט שהצטרף לרשימה.

במסגרת האיחודים נדחקו חברי כנסת בולטים מרשימת ׳כחול לבן׳ לתחתית הרשימה ולספק מקומות ראליים. ישנם ח"כים מכהנים שבוודאי יפלטו מהרשימה, אך הבולט שבהם הוא חבר כנסת איתן גינזבורג, מי שניהל את רוב מאבקי המפלגה בכנסת.

מפלגת 'המחנה הממלכתי' הציגה אמש את רשימת מועמדיה לכנסת ה-25 באירוע השקת קמפיין הבחירות בתל אביב בהשתתפות יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון בני גנץ, שרים, חברי כנסת, חברי הרשימה ופעילים מרחבי הארץ.

הרכב הרשימה: בני גנץ, גדעון סער, גדי איזנקוט, פנינה תמנו שטה, יפעת שאשא ביטון, חילי טרופר, זאב אלקין, מיכאל ביטון, מתן כהנא ואורית פרקש הכהן.

את העשירייה השנייה פותחת שרן השכל, אלון שוסטר, מישל בוסקילה, במקום ה-14 איתן גינזבורג ואחריו יעל רון בן משה, אכרם חסון, עינבר יחזקאלי ובתחתית הרשימה חברי הכנסת המכהנים מופיד מרעי, רות וסרמן לנדה, שירלי פינטו קדוש ואלון טל.

גינזבורג עצמו הרגיע את אוהדיו שזעמו על דחיקתו, והעריך כי הוא יהיה בכנסת הבאה בכל מקרה "יש לי בשורה מרעישה", הוא כתב בציוץ בטוויטר, "אנחנו נגיע ליותר מ-14 מנדטים, כי יש רק רשימה אחת שתוכל להרכיב ממשלה אחרי הבחירות והיא 'המחנה הממלכתי'". כך גינזבורג.

המחנה הממלכתי בני גנץ איתן גינזבורג בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד