כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הזמירות שהצילו

המתנדבים שרו "י-ה אכסוף" והצבע חזר לפניה של המטופלת

מתנדבי איחוד הצלה שהוזעקו ביום שישי לטיפול באישה שהתעלפה במרכז המסחרי בעיר בית שמש, מצאו את עצמם תוך כדי הטיפול בה שרים לבקשתה של המטופלת את השיר 'י-ה אכסוף,' שיר שבת נפוץ של חסידות קרלין • סיפורי ההצלה של חובשי 'איחוד הצלה' מתקבלים מכל רחבי הארץ, לרגל המיזם השנתי. זו הזדמנות נדירה להיות שותפים להצלת חיים ולהיכנס להגרלה יוצאת דופן, בה מובטח לזוכה רוגע כלכלי ל-3 שנים!

המתנדבים שרו "י-ה אכסוף" והצבע חזר לפניה של המטופלת
מתנדבים בזירה צילום: יח"צ

ביום שישי יואל שטיינברג, מתנדב 'איחוד הצלה' עשה קניות לשבת יחד עם אשתו וכרגיל לקחת איתו את מכשיר הקשר. תוך כדי קניות קיבל קריאת חירום על מקרה עילפון במרכז המסחרי.

הצטרפו עוד עכשיו למיזם הצלת הנפשות>>>

יואל הגיע יחד עם עוד מתנדבי איחוד הצלה תוך כמה שניות והעניקו לה טיפול מידי, לאחר העילפון הם נתקלו בבקשה יוצאת דופן מהגברת: "בבקשה תשירו לי שירי שבת כדי שאוכל להתאושש ולחזור להכנות לשבת" וכך מצא את עצמו יואל שטיינברג שבמקצועו זמר, שביומיום שר כדי לשמח חתן וכלה. באמצע החנות יחד עם שאר המתנדבים שרים 'י-ה אכסוף' כדי לחזק אותה, ואט אט חזר למטופלת הצבע לפנים, יואל מספר "ממש ראינו אישה שמקבלת בחזרה את כל החיות שלה, ותוך כמה דקות היא חזרה לעצמה לגמרי, אני מגיש עזרה בהמון מקרים, אבל אף פעם לא ראיתי דבר כזה. לימדו אותנו הרבה על כלים לטיפול במצבי חירום, אבל לא ידעתי ששירי שבת הם חלק מהכלים. בעצם, זה מה שהשבת עושה גם לנשמה שלנו"

יואל, מהווה דוגמה אחת ממתוך סיפורי ההצלה הרבים להם זוכים להיות שותפים מתנדבי איחוד הצלה: בשנה האחרונה 6,200 מתנדבי איחוד הצלה מכל הארץ, טיפלו ב-584,000 מקרי חירום רפואיים בזמן הגעה של 160 – 90 שניות!

כעת יש לנו הזדמנות נדירה להיות שותפים בעשייה המדהימה הזאת. שותפים שיש להם מניות בהצלת חיים. שותפים בכל דופק שחזר לאדם בזכות המהירות של מתנדבי 'איחוד הצלה'.

השותפים במיזם מצילים חיים כפשוטו ובתמורה לכך יכולים לזכות ל-3 שנים מלאות של רוגע כלכלי אמיתי: משכורת חודשית; רכב יוקרתי ושיפוץ הבית.

הצטרפו עוד עכשיו למיזם הצלת הנפשות>>>






איחוד הצלה הגרלה שנתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד