כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
משפט נתניהו

השף נגד הדס קליין; "בלפור הזמין, בלפור שילם"

השף חיים כהן יצא נגד עדותה של העוזרת האישית של מילצ'ן, שטענה אתמול כי בעת שהיו לנתניהו ומילצ'ן ארוחות משותפות, מימן האחרון גם את הארוחות בביתו הפרטי וגם במעון רה"מ | "בלפור הזמין - בלפור שילם", טען השף והוסיף, "סירבתי לקחת כסף ממילצ'ן"

השף נגד הדס קליין; "בלפור הזמין, בלפור שילם"
השף חיים כהן צילום: Flash90

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכה היום (רביעי) החקירה הנגדית של עדת התביעה הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן. עו"ד עמית חדד, סנגורו של בנימין נתניהו, פנה באולם בית המשפט להדס קליין ועימת אותה עם טענותיו של השף חיים כהן שהכחיש חלקים מעדותה אתמול באשר לתשלום ארוחה בבלפור ע"י מילצ'ן.

השף המוכר, חיים כהן, כתב הבוקר בפוסט שפרסם ברשת החברתית: "בלפור הזמין ומי שילם? לא קראתי את הפרוטוקולים של בית המשפט, אני ניזון ומסתמך על העיתונות בלבד (כמו רובנו) - רק אומר בכמה מילים: באחת הארוחות שבישלתי אצל ארנון מילצ'ן (אחת מתוך מספר ארוחות שבהן התארחו הפוליטיקאים החשובים, ביחד - לרוב לחוד, אנשים כמו נשיא המדינה שמעון פרס ז"ל, ציפי לבני, אהוד ברק ועוד, באחת הארוחות האלו ביקשה ממני הגברת נתניהו שאבוא לבשל בבלפור להם ולנשיא המדינה".

"הסכמתי מיד וקבענו שידברו איתי מבית ראש הממשלה ונסגור את הפרטים. ארנון מילצ'ן מיד קם מהשולחן, לקח אותי הצידה ולחש לי: 'אני משלם את הארוחה שלהם'. סירבתי מיד בתוקף, היה זה יום שלישי בשבוע - ארבעה ימים אחרי הארוחה בבית מילצ'ן. הגענו לבלפור ובישלנו למשפחה ולנשיא כמתוכנן", המשיך כהן לסתור את עדותה של קליין.

"את התשלום לארוחה קיבלנו כמו שקבענו מבית ראש הממשלה - מתקציב האירוח כמקובל, 198 שקלים לסועד ועוד סכום למלצר. בלפור הזמין ובלפור שילם. את כל הארוחות שבישלתי לארנון מילצ'ן אצלו בבית שילם מילצ'ן, את הארוחה שבישלתי בבלפור שלמו לי מבלפור. ושוב, לא קראתי את הפרוטוקולים של בית המשפט, אני ניזון ומסתמך על העיתונות בלבד (כמו רובנו)", הוסיף השף כהן.

כאמור, חדד עימת עם העדה את תוכן הפוסט: "הוא משקר?", שאל חדד את קליין - שהשיבה: "חס וחלילה. אשמח שייבדקו, כל השפים האלה שהבאנו - שילמנו אותם. אם טעיתי אשמח לתקן". קליין המשיכה: "יתרה מזאת, שרה אמרה לי שכאשר ארנון יגיע - הם לא יכולים להרשות לעצמם שהוא יאכל המבורגר ממקדונלד'ס".

הדס קליין חיים כהן בלפור ארנון מילצ'ן משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד